HC Energie Karlovy Vary

Podívejte se na prezentační video MHL-týmu

Jednou z povinností každého účastníka Mládežnické hokejové ligy je připravit před sezonou krátké video, ve kterém svůj tým představí svým a především ostatním fanouškům této soutěže. Natáčení za sebou už mají i junioři HC Energie a výsledek je opravdu povedený. Energetici dostali kameru například i na přilbu nebo hokejku, a vznikla tak řada neobvyklých záběrů. „Video přitom bylo poměrně nízkonákladové. Dokážeme mnohem větší kousky,“ říká Lukáš Ištván, jednatel společnosti Proemotion, která spot vytvořila a patří k mediálním partnerům HC Energie.

Nízkonákladovost videa dokládá i skutečnost, že k jeho natočení stačili 2 lidé. „Jedním byl samotný kameraman a druhým člověk starající se o produkci. Ten například montoval kameru na hokejky a helmu hráčů,“ vysvětluje Lukáš Ištván a doplňuje, časovou náročnost projektu. „Samotné natáčení nám zabralo asi jeden den čistého času. Natáčeli jsme ve čtyřech etapách – třikrát na tréninkovém kempu Energie v Ostrově nad Ohří a jednou posilovně a rozcvičovně KV Areny. Postprodukce, tedy zpracování natočeného materiálu, pak zabrala další dva dny.“

Nabízí se otázka, jak k natáčení přistupovali samotní aktéři. Nebyli hráči a trenéři před kamerou nervózní? „Trenéři to brali skvěle a byli nadšení, že se konečně i juniorka dostala na kameru. Hráči z toho měli nejdříve srandičky. Postupně ale pochopili, že pokud chtějí hrát MHL, podobná propagace k tomu patří. Postavili se k natáčení čelem a spolupracovali,“ pochvaluje si Ištván.

Video obsahuje i neobvyklé záběry vzniklé instalací helmet kamery na přilby a hokejky hráčů. S jejím použitím mají v Proemotion bohaté zkušenosti. „Natáčíme také adrenalinové sporty, a helmet kameru při tom často využijeme. Je vodotěsná, mrazuvzdorná a snímá širokoúhle,“ vyjmenovává jednatel společnosti výhody použité techniky. Ta dále zahrnovala kvalitní Full HD kameru a zařízení steadicam umožňující natáčet v pohybu, izolovat kameru od otřesů a dosáhnout výsledků přibližujícím se natáčení s mnohem nákladnějším kamerovým ramenem.

„V Karlových Varech fungujeme už dva roky. Začali jsme provozováním sítě plazmových obrazovek instalovaných do výloh. Mimo jiné na nich běží upoutávky na zápasy Energie. Kromě pronájmu reklamního času v této síti dokážeme pro klienta reklamní spot i sami připravit. Vytváříme reklamní animace i celé videoreklamy, některá naše díla běží i na kostce v KV Areně,“ přibližuje Lukáš Ištván obor svého podnikání. Do portfolia společnosti navíc patří i grafické práce, výroba webových stránek a marketingové poradenství. Více informací o nabídce Proemotion, s.r.o. naleznete na jejích stránkách www.proemotion.cz.


Natáčení s pomocí steadicam (foto: Anna Macevič)