HC Energie Karlovy Vary

Ptejte se - Otázky na vedení

Na Vaše dotazy odpovídá sekretář HC Energie Jiří Holý, není-li uvedeno jinak. Vedení klubu si vyhrazuje právo neodpovídat a odstraňovat ze systému otázky, které poškozují zájmy klubu, jsou vulgární, obsahují osobní invektivy, jsou urážlivé případně jinak nevhodné.

Zdeněk Kliment
6.11.2010, 13:44
Dobrý den
Je hezké,že máme maskota ale když srovnám jak baví diváky maskoti na jiných stadionech tak ten náš není podle mě ta správná osoba pro maskota a to už vůbec nemluvím o konferrenciérce která má vyburcovat diváky k fandění to je hrůza.

Odpověď:
Dobrý den, na úvod začneme vaší druhou otázkou. Nechceme jít cestou Slavie, či Sparty, kde vystupování moderátorů se nám vůbec nelíbí, a víme i to, že se nelíbí převážné části fanouškům Energie. Sehnat kvalitního moderátora na přestávkový program není vůbec jednoduché a v našem regionu už vůbec ne. Problém mají i regionální média. Píšete, že moderátorka má vyburcovat fanoušky, ale i to není jednoduché. Věříme, že jste si všiml, že nejdůležitějším impulsem hledišti jsou výkony týmu. Jste-li pravidelným návštěvníkem zápasů, musel jste zaregistrovat, že se atmosféra oproti prvním zápasům výrazně změnila a hlediště s týmem žilo, i když se zápasy prohráli, ale diváci vycítili, že tým do hry dává maximum. Každopádně zlepšovat je co.
Píšete, že se vám nelíbí projev člověka, který má na sobě podobu maskota Varana. Napište nám na (skoupa@hokejkv.cz), co se vám nelíbí a co by měl zlepšit. Netvrdíme, že jeho vystupování je ideální, ale když nám napíšete, určitě se tím budeme zaobírat. Každý nápad, či podnět je přínosem.
Lukáš Gazárek
6.11.2010, 11:34
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli pořád platí to, že David Hruška konči hostování z Chomutova s tímto kalendářním rokem a jestli by po jeho odchodu byla snaha přivést nějakého typického střelce, jako náhradu za tohoto špičkového střelce.
Děkuji a přeji hodně štěstí v práci v klubu HC ENERGIE KARLOVY VARY.

Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 12. listopadu:
Snažíme se sehnat náhradu za D. Hruškun nejenom u nás, ale i v zahraničí (hráči, kteří se by se případně vraceli ze zahr. angažmá).
Filip Lenc
2.11.2010, 14:00
Dobry den,
1)Jednate jiz s nejakym strelcem,ktereho by pan Stavjana urcite uvital(viz otazky na nej)?
2)Nemate zajem o Romana Tomanka z Bystrici?Je to tusim aktualne druhy nejlepsi strelec slovenske extraligy a je mu 24,byla by to i skvela investice do budoucna

diky za odpoved

Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 12. listopadu:
1) Snažíme se sehnat náhradu po odchodu D. Hrušky.
2) Podíváme se na něj a uvidíme.
Michal Javorka
27.10.2010, 02:25
Dobrý den, mám dotaz ohledně systému prodeje lístků přes Ticketportal - konkrétně na zápas Vary-Plzeň, ale problém, na který se chci zeptat, vzniká jistě i při všech ostatních zápasech. Hlasatel ohlásil "vyprodáno" a lidí přitom bylo slabě přes 5000, což poněkud nekoresponduje s číslem, které by při vyprodané aréně mělo být oznámeno. Lámal jsem si hlavu, čím to může být - na netu bylo před zápasem 0 lístků k prodeji, stejně tak na pokladnách visel papír "vyprodáno". Poté jsem na to kápnul. Nevyzvednuté rezervace z ticketportalu, které se hodinu a půl před začátkem zápasu vrací zpět do prodeje (tedy na pokladny KV areny), se na těchto pokladnách neprodávají - mohu se zeptat proč? Věřím, že mi nechcete napsat, že Vám pár set lístků nestojí za otevření kasy. Vím, že se to děje na sto procent, protože zrovna na plzeň jsem nestihl vyzvednout rezervaci na určité místo - to se poté v prodeji neobjevilo (bylo vyprodáno). Místo zůstalo po celý zápas neobsazené a kamarádka, která na hokej chtěla jít, musela zůstat doma, protože bylo "vyprodáno". Děkuji za Vaši reakci případně kontakt na někoho, kdo je za toto odpovědný.

Odpověď:
Dobrý den pane Javorko,
systém prodeje vstupenek na zápas s Plzní probíhal zcela standardně. Do sítě Ticketportálu byly uvolňovány vstupenky průběžně, podle zájmu. Určitě jste zaregistroval, že na zápasy nejsou v síti Ticketportálu k dispozici všechna místa od začátku prodeje. Důvodem jsou dva faktory. Prvním je stále probíhající možnost nákupu permanentních vstupenek a tím druhým je prodej vstupenek v pokladnách. Místa, která jsou k dispozici v síti Ticketportálu, nelze prodat okamžitě zájemci o permanentku a nelze je koupit v pokladně u areny. Místa v síti Ticketportálu jsou online, v pokladnách se prodávají místa offline, stejně tak i prodej permanentek je přes offline. Uvolnění vstupenek z online do offline trvá cca. 20-40 minut. Několikrát se stalo, že si přišel fanoušek koupit permici a jím vybrané místo nebylo možné okamžitě prodat. Ne každý je ochoten čekat danou dobu, než se místo uvolní z online prodeje.
K domněnce, že se neprodávaly nevyzvednuté reservace, Vám mohu sdělit to, že téměř všechny nevyzvednuté reservace se v pokladnách prodaly. Vstupenek bylo cca. 250 a ty byly za necelou půl hodinu prodány v pokladnách. Otevřeny byly všechny tři pokladny, které pracují v režimu offline. Vstupenky online nebyly odpoledne před zápasem k prodeji žádné.
Dále se ptáte, jak je možné, že bylo vyprodáno, přitom nahlášený počet diváků přesáhl těsně hranici pěti tisíc. Kapacita hlediště včetně V.I.P je 5884 míst. Na zápas bylo vyblokováno 400 míst, které nebyly v prodeji. Některá místa, která byla reservována a nebyla vyzvednuta, byla použita pro lidi, kteří seděli vedle vystaveného auta a měli přes něj horší výhled. Škoda při zápase extraligy vystavovala v KV Areně poprvé a klub neměl přesný přehled o tom, jak toto vystavené auto bude bránit ve výhledu. Proto byly některé nevyzvednuté reservace použity jako náhradní místo. Někteří si náhradní místa vzali, někteří zůstali sedět na svých původních místech, čímž tak náhradní místa zůstala neobsazena. Proto mohlo dojít k tomu, že místo, které jste si původně reservoval, zůstalo prázdné. Na zápas nepřišlo 445 majitelů permanentních vstupenek.
Zřejmě si myslíte, že nebyly do závěrečného prodeje dány vstupenky z reservací, které nebyly včas zakoupeny. Věřte tomu, že byly prodány všechny lístky, které se prodat daly.
S pozdravem Jiří Holý. email: holy(zavináč)hokejkv.cz
Ondřej Lovacký
24.10.2010, 23:13
Dobrý den,

jen taková otázka. Jelikož hledáme kvalitního střelce (David určitě odejde zpátky do CV), tak nemáte zájem třeba zkusit stáhnout Tona ze Sparty? týmu se nedaří, hledají impuls, třeba by byli ochotný k nějakému trejdu ...

Děkuji a přeji hezký den

Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 25. října:
Petr Tom je velmi kvalitní střelec, ale nepředpokládáme, že by jej Sparta uvolnila. Pokud by tak činila, jeho kontrakt přesahuje finanční možnosti našeho klubu.
Marcel Varsky
24.10.2010, 21:58
dobrý den, chtěl jsem se zeptat, prý se má rozšiřovat led, je to pravda ?

Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, ano k rozšíření ledové plochy dochází. Rozměr bude 29x60 metrů, tedy šířka hřiště, jaká byla v "Plech areně". Na tomto rozměru jsme dosáhli největších úspěchů.
Kristýna Milerová
21.10.2010, 13:00
Dobrý den, prosím Vás..Nedávno posílal můj kamarád do kabiny A_týmu fotky na podpis pro svou kamarádku k narozeninám je to tak 3 týdny...vše bylo správně..adresa atd, dovnitř vložil obálku se svou adresou a dostačující známkou, obálka ovšem ještě nepřišla..Kde je chyba??

Odpověď:
Dobrý den, z důvodu požáru v KV Areně, kdy byl tým přestěhován do Ostrova, zřejmě došlo k odložení podpisů. V současné době některé žádosti byly již vyřízeny, a tak věříme, že se k Vám kartičky dostanou co nejdříve.
Karel Straka
18.10.2010, 10:49
Dobrý den,ač nerad musím se přidat k lidem co si stěžují chtěl jsem to přehlížet ale napíšu Vam to aby se to dale vyřešilo,utkaní Mladou boleslaví,seděl jsem v sektoru 112 a lide co tam chodili tak měly problemy s tím že jejich místa jsou obsazena ,nechapu jak někdo,kdo ma lístek na určite místo si nemuže sednout,pořadatel to řešil velice laxně a posadil pana na jine místo,logicky přicházeli další a další a lidi se hejbali a nastal zmatek,připomínalo mi to "škatulata hejbejte se",nicmeně pan skončil vedle mě tak jsme si popovídali o organizaci při těchto případech,proč to nevyřešit v počatcích když lze jen říct"sedněte si někam kde je místo"a modlit se aby nikdo nepřišel proto bych si chtěl na tento problem stěžovat a bohužel i ke včerejšímu případu a tím hazením ledu,nestalo se to v mem sektoru ale ve 103 mojí sestre s přítelem který přiletel z Ameriky a chtěl jít na hokej ,bohužel podívanou z pěkneho hokeje kazilo hazení sněhu,není to moc pěkna reklama pořadatelskou službu a celkový dojem.děkuji a snad to příště bude lepší

Odpověď:
Začnu od chování chlapců, kteří v nedělním utkání zametali led při reklamních přestávkách. Ano jejich chování bylo velmi nevhodné a budeme to s nimi velmi rázně řešit. Jde o naše mladé hokejisty, kteří se v této činnosti při zápasech střídají. K podobnému incidentu došlo vůbec poprvé a jsme přesvědčeni, že naposledy.
K problému s místy v sektoru 112. Jsem přesvědčen na 90%, že si lidé kolikrát spletou sektor a potom si stěžují, že jejich místa jsou obsazena. Netvrdím, že to byl zrovna tento případ. Na vstupenkách je kromě místa, řady a sektoru označen i doporučovaný vstup (např. K) a řada lidí se řídí právě jen tímto vstupem a potom si sedají do jiného sektoru, než do kterého si koupili lístek. Písmeno označující vstup slouží k tomu, aby lidé neprolézali celou řadou. Do sektoru 112 lze jít vstupy J (1/2 sedadel) a K (2/2 sedadel). Stát se může i to, že si lidé koupí levnější lístek a potom se snaží najít co nejlepší místa, která nejsou obsazena. Pořadatelská služba není určena k tomu, aby hlídala každou vstupenku, ale pokud dojde k některým nesrovnalostem, měla by problém řešit. Vaši připomínku budu tlumočit i na vedení bezpečnostní agentury, aby svým lidem opět vysvětlilo postup v těchto případech. Pakliže by nedošlo k nápravě, lidé z bezpečnostní agentury mají na mě kontakt a já tento problém na 100% vyřeším.
Marek Poledna
18.10.2010, 01:43
Dobrý den,
očekávám, že stížností bude více. Ale chtěl bych si stěžovat na chování hochů, co odklízeli led o komerčních přestávkách zápasu s Českými Budějovicemi. Baví se tím, že házejí sníh po lidech z pod arény. Nějakému pánovi to tam vletělo i do piva. Nechápu, jak je vůbec možné, že k něčemu takovému dojde. Ale doufám, že bude tento problém do příště vyřešen.
S pozdravem

Odpověď:
Chování chlapců, kteří v nedělním utkání zametali led při reklamních přestávkách, bylo velmi, opravdu velmi nevhodné a budeme to s nimi důrazně řešit. Jde o naše mladé hokejisty, kteří se v této činnosti při zápasech střídají. K podobnému incidentu došlo vůbec poprvé a jsme přesvědčeni, že naposledy. Mrzí nás, že k tomu došlo a touto cestou se chceme všem, kteří se stali „terčem těchto hrátek“, omluvit.
Marek Vajdík
17.10.2010, 22:39
Dobry den, chtel bych si touto formou stezovat na chovani chlapcu - mladych hokejistu, kteri o komercnich pauzach cisti led. Ti se behem dnesniho zapasu s Ceskymi Budejovicemi bavili druhou polovinu zapasu tim, ze mezerami mezi sedackami hazeli po lidech v sektoru 103 (dole) led a snih. Krom toho, ze to pro vsechny navstevniky bylo "velice prijemne" mj. i nicili vybaveni KV Areny - predevsim polstrovani sedacek. Abyste si udelali obrazek, muzete se podivat na tyto fotky ze sektoru 103. Chtel bych Vas pozadat, abyste zjednali napravu a tato situace se uz neopakovala. Dekuji.
Fotky:
http://fotoalba.centrum.cz/~$12445768~1a71c4a444aa10f4aef6bbd6391bd2a4/photos.php?aid=2253606

Odpověď:
Děkujeme za odkaz na fotky. Chování chlapců, kteří v tomto utkání zametali led při reklamních přestávkách, bylo velmi, opravdu velmi nevhodné a budeme to s nimi důrazně řešit. Jde o naše mladé hokejisty, kteří se v této činnosti při zápasech střídají. K podobnému incidentu došlo vůbec poprvé a jsme přesvědčeni, že naposledy. Mrzí nás, že k tomu došlo a touto cestou se chceme všem, kteří se stali „terčem těchto hrátek“, omluvit.
Další stránky
<<106107108109110111>>
deneme bonusu veren siteler