HC Energie Karlovy Vary

Ptejte se - Otázky na vedení

Na Vaše dotazy odpovídá sekretář HC Energie Jiří Holý, není-li uvedeno jinak. Vedení klubu si vyhrazuje právo neodpovídat a odstraňovat ze systému otázky, které poškozují zájmy klubu, jsou vulgární, obsahují osobní invektivy, jsou urážlivé případně jinak nevhodné.

Josef Vaverka
26.10.2009, 16:31
Četl jsem, že se fanclub stěhuje do sektoru 104.Je pravda že se sektor hostí tudíž stěhuje do sektoru 113 ? Jestli ano, tak to není moc dobré řešení. Na hokej jezdíme už od 2.ligy a vždy se snažíme být co nejblíže fanclubu. Mám zakoupené tři permice, které jsem si koupil opět blízko fanclubu. Mám sebou 2 děti a nestojím o to, aby vedle mne byli hulváti ( Plzen , Kladno atd ). Je proto možno vyměnit permice opět blízko kotle ? Plno lidí si kupuje permice u kotle a vy poté uprostřed sezony kotel přestěhujete. Dík za odpověd.

Odpověď:
Dobrý den. Ano, je to pravda. Vaše místa vám vyměníme blíže k sektoru 104. Provést ji můžeme v úterý dopoledne, nebo pak každý další den. Výměna se musí provést nejpozději 4 hodiny před zápasem, aby se nové čísla načetla do odbavovacího systému areny a turnikety Vás pustily.
Jiří Radakovič
26.10.2009, 13:00
Vážení,
rozepisovat se o stavu a herním projevu by byla skutečně hodně ohraná písnička.
Přál bych Vám, aby jste si sedli mezi platící diváky a chvíli poslouchali OPRÁVNĚNÉ řeči návštěvníků, kteří si zaplatili ne zrovna levné vstupenky na zápasy, troufnu si říci možná výkonostně II.ligy ledního hokeje. Kéž by sponzorům došla trpělivost, protože já jimi býti, tak máte již dávno pozastavený přísun financí, a tyto bych věnoval na něco daleko perspektivnějšího, nežli na hokej - nehokej mužstva "A" a jeho managmentu ... .
Jinak proč máte otázky na sekretáře, když ani neumíte odpovídat - můj příspěvek ze sklonku minulého měsíce ??!!! ... . Rozumím tomu, že si vybíráte otázky jako sportka čísla z osudí ??. Všude jinde by byly radikální řezy ve vedení i u hráčů samotných, jen ta naše povaha "Karlovarská" je stále vůči všem pozitivní :-)) ... . Ať žijí štědří sponzoři - jak dlouho ??? :-)).

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
Rozumím vašemu rozčílení. Výsledky týmu se musí zlepšit, to je neoddiskutovatelné! Sponzoři si velice váží toho, co se tu za posledních 20 let podařilo a nebudou nás opouštět jen proto, že se týmu momentálně nedaří. Vašemu přání moc nerozumím? Chcete, aby ve Varech skončil hokej? Zvláštní fandovství.
Martin Smětal
25.10.2009, 10:38
Ani nebudu přát dobrý den protože dobrý není a přejdu rovnou k věci..... Docela rád bych věděl co vedení zase vymyslelo ohledně změny sektoru! Spousta lidí si koupila permice do sektorů 114 a 112 JENOM PROTO aby mohli být u fans... A teď budou chtít lístky taky vyměnit...To chcete otočit celou halu nebo co????????
Doufam že vám taky neuniklo to že v sektoru 104 nejsou držáky na bubny takže jste atmosféru spíš zhoršili než zlepšili!!!! Navíc když si vyberu v hale místo a investuju do něj nemalý peníze abych na něm mohl sedět tak na něj mám výhradní právo nebo ne?????? A ne že mě rádo by vedení přehodí úplně na druhou stranu stadionu........Docela začínam přemýšlet o reklamaci permice s tím že mi tým nedokázal zajistit mnou vybrané místo........
Myslím si že vedení se má starat hlavně o to, aby tým hrál na dobrém umístění a ne o to jak mají být rozmístěné sektory, to je pokud vím starost KV Areny...........
Bohužel tým hraje tak, že bych se nedivil pádu do první ligy a vedení s tim dělá velké kulaté a smradlavé NIC!!!!!!!!!!! Žádný posily, žádný vyhazovy, žádný změny.......
Hlavně že mále dost starostí s tim, kde kdo bude sedět!!!
Asi ani neočekávám odpověď protože to vypadá tak že vedení kromě toho že kašle na tým samotný kašle i na nás, na fanoušky ke kterým měl pan generální "manažer" tak sladké proslovy jak jsou důležití a jak mu o ně jde....... Vypadá to, že mu šlo jen o peníze a když si jich nahrabal dost, tak se na to jednoduše vykašlal!!!!!!!!!!
Děkuji všem, kteří s tímhle rozhodnutím mají co dočinění za dokonalé zkažení víkendu, a přeji jim co nejkratší zůstání ve funkci!!!!!!!!!

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
Permice ze sektoru 114, 112 si můžete vyměnit do sektorů 103, 104, 105. Držáky na bubny budou v sektoru 104 zřízeny. Místo, které jste si koupil Vám nikdo nebere a měnit si ho nemusíte, pokud nechcete. Z nové pozice se viditelnost zlepší, bude blíže k ledu a navíc bude Fan Club více slyšet i vidět.
Martin Skaloš
24.10.2009, 18:04
nechapu proč se změnilo misto pro fanklub.To chcete abi se přestalo fandit uplně.Spíše přemejšlejte jak donutit hráče abi začali hrát hokej.Nedávám každej tejden 300kč za lístky na co se nedá koukat a to na hokej chodim 13 let.

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
Snažíme se udělat vše, aby se mužstvo herně zvedlo a doufáme, že přesunem kotle tím můžeme také pomoci.
Pavel Barta
24.10.2009, 13:20
Dobrý den, už nemám ani chuť se ptát na tým, s tím očividně nehodláte nic dělat a hvězdy typu Hájek mužou vesele kazit hru i nadále....
Ovšem co je ještě horší je váš nesmyslný nápad s přesunutím kotle? Když se týmu nedaří, muže za to atmosfera? Není to tim že neni atmosfera protože týmu se nedaří? a nikdo s tim nic nedělá? žádne vyhazovy, posily atp??

Co budou dělat ti fanoušci,kteří si koupili permanentky ke kotli? vyměníte je všem??
Proč HCE dělá letos takové minely?

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
Permanentky vyměníme všem, kdo bude mít zájem. Jsme v nové hale a neustále hledáme optimální řešení. Původní místo pro kotel určil projektant arény. My jsme zjistili, že to není ideální místo a po poradě s vedením Fan Clubu kotel přesouváme . věříme, že i tento přesun mužstvu pomůže.
Michael Künzel
23.10.2009, 22:32
Tak koukám, že pan GM už raději odpovídat nebude, ten si přece v klídečku pije kávičku ve své kanceláře a s úsměvem na tváři si mne ruce, jak skvěle v létě tým obměnil.
Tak se zeptám tedy vás, pane sekretáři. Vysvětlíte mi, jak může pan Hájek, pan Dobroň a další můžou brát takové platy za tu bídu, co hrajou? Vždyť s tímhle by nemohli hrát ani za tu prvoligovou Kadaň!!!!!
Už byste se měli všichni v tom klubu konečně probrat z té mistrovské euforie, sednout si na vaše ctěné pozadí a začít dělat pořádně svojí práci sakra. Lidí na vás chodí, protože maj rádi hokej a protože maj rádi Energii. Ale to, co je k vidění tuhle sezónu na ledě je akorát parta ploužících se lemer, který si asi myslí, že jsou mistři světa. Tak pokud tomu opravdu tak je, tak jste na omylu. Nedivil bych se, kdyby se našla skupina lidí, kteří uspořádají pískací představení při samotném zápase, protože přesně to si zasloužíte.
Takže doufám, že chystáte nějaké změny a to pokud možno okamžitě. Nebo jste spokojeni s výkonym "hráčů", kteří jsou momentálně v kádru?
Děkuji za odpověď!

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
S výkony spokojeni nejsme a klid určitě nemáme. Změny je třeba dělat s rozvahou a hlavně s výhledem do budoucna. Nacpat si do mužstva 4 Kanaďany, 2 Finy, kteří vám v březnu zamávají a kvůli tomu nechat stát mladé hráče, to není řešení. Výsledky se musí zvednout, to je bez debat! Sezonu budeme hodnotit až pom jejím skončení.
Martin Skaloš
21.10.2009, 12:16
Dobry den doufám že podáte stížnost na ty dva šašky rozhodčí po včerejšim zápase Energie Zlín jejich výkon byl tragickej.

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
S tím s Vámi souhlasím. Stížnost jsme podali a hlavně na simulování zlínských hráčů.
Marek Vajdík
16.10.2009, 08:04
Dobry den, zajimalo by me, jak je vedeni klubu spokojeno se sortimentem zbozi ve Fanshopu. Ja za sebe musim rict, ze jako fanousek HC Energie spokojen nejsem. Myslim, ze je tato cast PR a merchandisingu ze strany klubu velice podcenovana, coz je skoda a svym zpusobem i ostuda. S prestehovanim Fanshopu jsem cekal zlepseni - rozsireni sortimentu atd. To se bohuzel prakticky nestalo. Zvlaste po vicemistrovske a mistrovske sezone je to s podivem. Pul roku chystany eshop, ktery ve vysledku je uplne stejny jako ten predchozi, to take, myslim, nepotrebuje komentar. Vim, ze Fanshop neprovozuje primo klub, ale klub by mel mit zajem na tom, aby Fanshop a jeho sortiment byl na odpovidajici urovni a "za male penize" delal klubu/znacce temer bezplatnou reklamu.

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
S vedením firmy provozující fan shop vaše připomínky projednám.
Marcel Varsky
10.10.2009, 14:27
co ten hajek ježiš marja ?

Odpověď:
Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
Musí hodně, ale hodně přidat, aby navázal na výkony z Kladna, za kterými dost zaostává.
Pavel Barta
8.10.2009, 18:54
Dobrý den, tak tedy ještě jednou a jinak, protože se situace změnila.
Nepřijde vám to už jak odocela vážná situace, to co se tu děje? Tragický výkon s Brnem - hráči hráli dobře jen chvíli a pak to vypadalo jako by sme my "MISTŘI" nemohli prohrát a už vubec, že by sme letos mohli setsoupit? Varům jsme věrný už 13 let a tohle mě značně zvedá ze židle... Všechny týmy posilují, zvedají se (už i poslední Brno) a ve Varech, jak se zdá klídek a pohoda...
Opravdu mě mrzí že to vypadá jako by to byl ovšem jedno...

Zajímalo by mě jestli se fakticky řeší špatné výsledky týmu a zda sou nějak motivováni hokejisti,aby se nehovali jako mistři,když jim ten hokej skoro vubec nejde? Opravdu mě mrzí že něco takového musím napsat,ale jsem hobucoe zklamán...
Hodilo by se nám několik zámořských hráčů,kteří by tu narozdíl od českých (všeoobecně) hokejistů hráli za polovic a především odevzdávali nějaký hmatatelný výsledek, tak jako je tomu jinde. Jeden lotyš nás nespasí... ale jak je již zvykem, bude se tu i nadále jednat a opět se nic nevyjedná.. to znepokojuje taky kvantum lidí...že jinde to jde a tady ne...


V každém případě držím i nadále týmu palce a pevně doufám že se začne dařit dřív jak v 51. kole... :(

S pozdravem

Odpověď generálního manažera Miroslav Vaňka dne 26.října:
1) Jedno to nikomu v žádném případě není!
2) Chápu Vaše rozčilení a rozumím tomu, že Vám výsledky mužstva nejsou lhostejné.
3) Módní trend angažování kanadských a amerických hráčů považuji za neperspektivní a proto jej odmítám. Kromě plzeňských hráčů se jedná o neprověřené, nevysledované a neznámé hráče po stránce zdravotní, fyzické, charakterové i morální. Proklamovaná hesla o polovičních platech a levnosti hráčů nejsou až zas tak pravdivá.
4) My máme tým kvalitní, dobře připravený a na tom budeme stavět. Posila musí být opravdu posilou.
Další stránky
<<136137138139140141>>
deneme bonusu veren siteler