Ptejte se - Otázky na vedení
Na Vaše dotazy odpovídá sekretář HC Energie Jiří Holý, není-li uvedeno jinak. Vedení klubu si vyhrazuje právo neodpovídat a odstraňovat ze systému otázky, které poškozují zájmy klubu, jsou vulgární, obsahují osobní invektivy, jsou urážlivé případně jinak nevhodné.
miroslav laube
7.4.2008, 08:25
Venceslav Modry
7.4.2008, 00:03
Ještě by mě moc zajímalo, proč se prodává 10 a 10 lístků? Když je kapacita haly tak malá? Proč se nemůže prodávat 2-3lístky na zápas? Počet 10 vstupenej nahrává překupníkům. Kdo chce lístak, ať si vystojí frontu, žádný já kupuju devíti kamarádům. Navíc v neděli, kdy má plno lidí volno v práci. A mohli jít do fronty taky stát, hodinu a půl, mrznout tam, aby bylo v 9.45 je vyprodáno!!! Proč tady nebylo ani slovo že sponzoři berou (rozkrádají fandům) lístky na stání? Už před zahájením oficiálního předprodeje? Už se nám smrtelníkům jen vysmát do ksichtu a říct, choďte nás prosim podporovat příští sezonu. Přes sezonu bude místa 100% plno, myslim že mnohem víc než letos.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Jan Rezac
6.4.2008, 23:50
Vedení klubu s plnou zodpovědností garantuje všem fanouškům, že situaci pečlivě vyhodnotí a v předprodeji na případné šesté finálové utkání zajistí, aby se podobná situace v žádném případě neopakovala. Klub připraví taková opatření, aby se vstupenky dostaly co nejširšímu okruhu fanoušků. Dále se pokusíme s našimi partnery vyjednat maximální shovívavost v souvislosti s omezením objednávek jejich vstupenek na nejnižší možnou míru. - Nic proti, ale to, co pisete ohledne sesteho zapasu ac uz ve spojeni s opatrenimi ci shovivavosti partneru, jste meli udelat IHNED po postupu do finale. Nezlobte se na me, ale nekdo tu situaci TOTALNE podcenil. Osobne nechapu, jak to je mozne, protoze kazdy vedel, i cele vedeni Energie, ze zajem sponzoru a fanousku bude maximalni. Preji hodne nervu v udobrovani si vernych fanousku, mj. nekolik stovek techto fans bylo v O2 Arene, na rozdil od tech radoby "fanousku".
Ted to finale musite vyhrat, protoze by Vam to ti verni neodpustili a tem gaucakum take ne:-)
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili. Prodej lístků na šestý zápas proběhl bez zásadnějších problémů.
Ted to finale musite vyhrat, protoze by Vam to ti verni neodpustili a tem gaucakum take ne:-)
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili. Prodej lístků na šestý zápas proběhl bez zásadnějších problémů.
Venceslav Modry
6.4.2008, 23:45
Dobrý den, stojim kousek vedle fanclubu, ale nejsem členem. Na místě kde stojim je kolem mne cca. 20známých, neříkam že pravidelně, ale často většina z nás jezdí i na venkovní zápasy ( Plzeň, Litvínov, Sparta, Slavia, Kladno, Liberec, Č.Budějovice) Celý zápas s fanclubem fandíme a podporujeme náš tým. Po dnešním incidentu se vstupenkama nemá nikdo z nás lístek ani na jeden ze dvou domácích zápasů. To bude normálně (sprostě) na našem označeném místě, kde stojíme zápas, co zápas 14let stát někdo jiný, kdo dostal lístek od sponzora? Přeju mu to, prostě měl štěstí, třeba si tam vyřve hlasivky jako naše skupinka, i když pochybuju že někdo kdo jde párkrát na hokej tam jde pořádně pařit. Pokud dostal vstupenku, jak jste se vyjádřili, někdo kdo chodí taky pravidelně a je zaměstnán u sponzora tak určitě má své místo vystáté a půjde si na něj, ale na místa kolem fnaclubu (taky fandící) půjde úplně někdo jiný, neni to od vedení sprosté? Buď se to tam popere, ať přímo na stadionu, nebo před stadionem. Lidé budou prodávat vstupenky za nehorázné ceny, už teď se najde pár jedinců co je prodávají OD 500kč. Každopádně toto dvojutkání skončí naprostým fiaskem a nezvladatelností ze strany organizace. Pokud si sponzor řekne že chce 100 lístků. Chápů Vás, že se musíte rozhodnout, ale zase nepochopim sponzora, pokud jste udělali finále, jeho raklama je vidět několik zápasů v TV, i před vyprodaným zimákem, proč by měl kvůli tomu že nejsou vstupenky přestat sponzorovat. To si raději "lajznete" Nechat před bránou věrné fandy? Nehledě na to, že plno z nich určitě zanevře na klub a na hokej do K.Varů už nepůjde? Sotva utichlo v K.Varech losování nové haly, po úterý tady bude další téma co se bude v médiích propírat docela dlouhou dobu. Stadion je malý, to víme všichni, ale proč jsme každý nedostal stejnou šanci získat lístek? Vaši vyvolení nebudou určitě zdaleka tolik fandit, jako lidé by fandili lidé před stadionem. A myslim že právě fanoušci hnali naše hokejisty až do finále. A tohle je poděkování. Raději upřednostnit sponzory, kvůli nim se to hraje... Ještě že je tady O2arena
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Jan Rezac
6.4.2008, 22:49
Dobry vecer, nechci se poustet do extra kritiky ohledne prodeje listku, resp. jeho poctu, protoze jsem se dostal k info drive a nejsem tudiz prekvapen, ze se toto stalo (stejne jako Vy), jen bych mel poznamku k Vasi omluve fanouskum. V oficialni verzi na tomto webu se pise jakesi zavahani managementu, zamcu Becherovky, nejake problemy s predprodeji atd, ale ja tam nevidim HLAVNI duvod tohoto problemu, za ktery se snasi na Vasi hlavu kritika - a to je mnohonasobny narust poctu listku pro sponzory. Ja toto samozrejme chapu, nicmene bych rad slysel PRIMOU reakci ci odpoved a ne vymluvy o podceneni. On je rozdil, kdyz jde do prodeje 2500 listku ci polovina. Mozna i toto snizeni z duvodu prave vetsiho zajmu sponzoru by stalo za zminku v onom vysvetleni, aby to bylo fer vuci neznalym fanouskum.
Pridavam svuj nazor - ano, vazim si sponzoru, kteri sponzoruji hokej v KVA, je hezke, ze ho sponzoruje i mesto a kraj, kteri si zamluvi nekolik set vstupenek, smutne je, ze onen kraj ci mesto dostava penize nikoliv ze sve cinnosti, ale mj. i od fanousku na ZS, a ted najednou maji tyto municipality obrovsky zajem a svoje chlebodarce trestaji znova. Vzpominate, kdyz jsem Vam na podzim rikal, ze na vetsi navstevy musite mit predevsim vysledky a ne novou halu, Vy jste mi v reakci a ironii odpovedel, co bych si pral, aby hrala Energie porad o prvni misto? Bohuzel se stalo to, ze Energie hraje o prvni misto a k fanouskum, kteri chodi pravidelne, se pridali radoby "fanousci", kteri NAJEDNOU maji zajem o jakesi finale, s nejakou tou Prahou a nejakyma hokejistama se zelenym dresem. Pardon, ale i kdyz ENE nebyla prvni, ja jsem na ZS chodil, na nekolik vyjimek, je tu plno fans, kteri chodili pokazde a ted najednou dostanou prednost ti, co videli hokej naposledy z Japonska v roce 1998?
Znovu opakuji, chapu, ze si sponzori rekli o vyssi kvoty, ale jsou v mych ocich sponzori, kteri na to az zas takovy narok nemaji. Urednik je porad jen sluha lidu, nikoliv naopak.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Pridavam svuj nazor - ano, vazim si sponzoru, kteri sponzoruji hokej v KVA, je hezke, ze ho sponzoruje i mesto a kraj, kteri si zamluvi nekolik set vstupenek, smutne je, ze onen kraj ci mesto dostava penize nikoliv ze sve cinnosti, ale mj. i od fanousku na ZS, a ted najednou maji tyto municipality obrovsky zajem a svoje chlebodarce trestaji znova. Vzpominate, kdyz jsem Vam na podzim rikal, ze na vetsi navstevy musite mit predevsim vysledky a ne novou halu, Vy jste mi v reakci a ironii odpovedel, co bych si pral, aby hrala Energie porad o prvni misto? Bohuzel se stalo to, ze Energie hraje o prvni misto a k fanouskum, kteri chodi pravidelne, se pridali radoby "fanousci", kteri NAJEDNOU maji zajem o jakesi finale, s nejakou tou Prahou a nejakyma hokejistama se zelenym dresem. Pardon, ale i kdyz ENE nebyla prvni, ja jsem na ZS chodil, na nekolik vyjimek, je tu plno fans, kteri chodili pokazde a ted najednou dostanou prednost ti, co videli hokej naposledy z Japonska v roce 1998?
Znovu opakuji, chapu, ze si sponzori rekli o vyssi kvoty, ale jsou v mych ocich sponzori, kteri na to az zas takovy narok nemaji. Urednik je porad jen sluha lidu, nikoliv naopak.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Kristýna Michálková
6.4.2008, 20:20
Vary asi nemaj zájem o fanoušky,co?????Dneska sem stála u Becherovky od 9 hod a v 10 hod nám řekli,že lístky nejsou,ale přitom teprve v 10 se mělo začít prodávat,tak to fakt nechápu!!!!!!!Potom sme běželi(asi 40 lidí) ke stadionu,kde nám řekli,že také nemaj lístky!!!!!Když sme se ptali tý paní u pokladny,proč nám nechce prodat ty lístky,které měla vedle sebe(asi 60),tak řekla:Mě se nechce!!!!!!Tak to nechápu,když je měla,tak proč je neprodala!!!!!Jo a také bych chtěla popřát všem hokejistům (kteří mají tendle měsíc narozeniny) vše nejlepší!!!!A chtěla bych se zeptat,kdo všechno z hokejistů je nezadaný!!!!!!!!Děkuji za odpověd!!!!!
Odpověď:
K nepovedenému prodeji vstupenek na první dva finálové zápasy klub vydal tiskové prohlášení, ve kterém se fanouškům omluvil. Text najdete zde: http://www.hokejkv.cz/clanek.asp?id=3562 Náprava se určitě povedla při prodeji vstupenek na 6. finálové utkání, kdy všechno proběhlo bez nějakých problémů.
Odpověď:
K nepovedenému prodeji vstupenek na první dva finálové zápasy klub vydal tiskové prohlášení, ve kterém se fanouškům omluvil. Text najdete zde: http://www.hokejkv.cz/clanek.asp?id=3562 Náprava se určitě povedla při prodeji vstupenek na 6. finálové utkání, kdy všechno proběhlo bez nějakých problémů.
Michal Máj
6.4.2008, 20:01
Dobry den , chtel jsem se zeptat jenom kdyz ste takhle okradli lidi o finale tak byste nam na oplatku mohli udelat velkoprojekcni televizi pred zimakem nebo nekde jinde kde by se na to dalo koukat lidi by to ocenili a prislo by hodne lidi to vam zarucuju tak to aspon pro myslete !!.. diky moc
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Daniela Málková
6.4.2008, 19:52
Dobrý večer, mám dotaz.
V rámci nedostatku lístků,neuvažovali jste o promítání přenosu zápasu na plátno před stadionem? Možná by to byl alespoň vstřícný krok směrem k fanouškům a kluci budou asi taky rádi,že je nás fandů tolik pohromadě. Jinak za Prahu děkuju,je to obrovský úspěch.D.M.
Odpověď:
Promítání zápasů na velkoplošných obrazovkách proběhlo v Lidovém domě a před stadionem. Rozhodující 7. finále se pak promítalo na stadionu.
V rámci nedostatku lístků,neuvažovali jste o promítání přenosu zápasu na plátno před stadionem? Možná by to byl alespoň vstřícný krok směrem k fanouškům a kluci budou asi taky rádi,že je nás fandů tolik pohromadě. Jinak za Prahu děkuju,je to obrovský úspěch.D.M.
Odpověď:
Promítání zápasů na velkoplošných obrazovkách proběhlo v Lidovém domě a před stadionem. Rozhodující 7. finále se pak promítalo na stadionu.
Pavel Stančík
6.4.2008, 17:00
Castecne chapu vase prerozdeleni listku na finale. Ale jsem opravdu zvedav, jakou atmosferu vytvori lide, kteri pujdou po prve v zivote na hokej (a spousta jich opet ani nedorazi).
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.
Sebastian Malý
6.4.2008, 15:30
Velmi mě rozhořčila situce, kdy jsem čekal na listky na finálová utkání ve Varech a jako že chodíme na každé utkání mě velmi naštval nedostatek lístků. Lidé, kteří na hokej chodí už dlouho lístek nedostali, ale lidé, kteří jdou na utkání jen pouze že je to finále měli větší štěstí. Zajímalo by mě tedy jestli bych nemohl ještě nějak sehnat alespon 3 lístky. Předem děkuji za odpověd a omlouvám se za některé chyby v textu.
Odpověď:
K nepovedenému prodeji vstupenek na první dva finálové zápasy klub vydal tiskové prohlášení, ve kterém se fanouškům omluvil. Text najdete zde: http://www.hokejkv.cz/clanek.asp?id=3562 Náprava se určitě povedla při prodeji vstupenek na 6. finálové utkání, kdy všechno proběhlo bez nějakých problémů.
Odpověď:
K nepovedenému prodeji vstupenek na první dva finálové zápasy klub vydal tiskové prohlášení, ve kterém se fanouškům omluvil. Text najdete zde: http://www.hokejkv.cz/clanek.asp?id=3562 Náprava se určitě povedla při prodeji vstupenek na 6. finálové utkání, kdy všechno proběhlo bez nějakých problémů.
Odpověď generálního manažera M. Vaňka:
K tomuto problému jsme učinili tiskové prohlášení, ve kterém jsme se omluvili a vše vysvětlili.