Ptejte se - Otázky na vedení
Na Vaše dotazy odpovídá sekretář HC Energie Jiří Holý, není-li uvedeno jinak. Vedení klubu si vyhrazuje právo neodpovídat a odstraňovat ze systému otázky, které poškozují zájmy klubu, jsou vulgární, obsahují osobní invektivy, jsou urážlivé případně jinak nevhodné.
Marek Vajdík
11.9.2007, 21:06
Marek Vajdík
10.9.2007, 11:19
Kdyz uz je to tema nastoleno, take se pridam s jednim konkretnim postrehem. Projel sem si weby vsech ostatnich tymu, a na vsech, co jsem videl je (jeste pred vstupem na uvodni stranku) informace o zacatku sezony a permanentkach, hokejovem dvd pro prvnich 1500 navstevniku apod. Na webu energie neni nic v tomto smyslu. Nejvetsi kus prace v tomto smeru odvadi pan Venera, ktereho za to obdivuju.
Existuje velke mnozstvi zpusobu, jak lidi na hokej dostat. Spousta z nich by Vas takrka nic nestala. Mozna by to efekt neprineslo okamzite, ale urcite by to stalo za snahu. Jako priklad bych zde mohl uvest treba takovy model, kdy by bylo osloveno 26 firem s moznosti, ze by klub dal temto firmam vzdy na jeden zapas rekneme 100 ks vstupenek a firma by je rozdala dle vlastnich kriterii zamestnancum. Prvnim efektem by byla propagace hokeje. Druhym vice divaku v ochozech. Navic by toto reseni mozna melo i dalsi efekt v tom, ze by se zde naskytla moznost kontaktu klubu s novymi firmami, potencialnimy sponzory.
Pokud jde o "akce pro divaky", mohl bych pro inspiraci zminit fotbalovy Banik Sokolov, kde je na kazdem kroku "citit", ze tady se dela neco pro divaka. Od nekolika soutezi o celkem hodnotne ceny pres permanentku na celou sezonu za 300 (bezna cena listku za sezonu je 16 * 50 = 800).
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Existuje velke mnozstvi zpusobu, jak lidi na hokej dostat. Spousta z nich by Vas takrka nic nestala. Mozna by to efekt neprineslo okamzite, ale urcite by to stalo za snahu. Jako priklad bych zde mohl uvest treba takovy model, kdy by bylo osloveno 26 firem s moznosti, ze by klub dal temto firmam vzdy na jeden zapas rekneme 100 ks vstupenek a firma by je rozdala dle vlastnich kriterii zamestnancum. Prvnim efektem by byla propagace hokeje. Druhym vice divaku v ochozech. Navic by toto reseni mozna melo i dalsi efekt v tom, ze by se zde naskytla moznost kontaktu klubu s novymi firmami, potencialnimy sponzory.
Pokud jde o "akce pro divaky", mohl bych pro inspiraci zminit fotbalovy Banik Sokolov, kde je na kazdem kroku "citit", ze tady se dela neco pro divaka. Od nekolika soutezi o celkem hodnotne ceny pres permanentku na celou sezonu za 300 (bezna cena listku za sezonu je 16 * 50 = 800).
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Jan Rezac
10.9.2007, 11:00
Dobry den preji. Ac sezona jeste nezacala a clovek si rika, neni treba byt tolik kriticky, nemohu si pomoci. I v souvislosti s Vasimi sliby v minulosti. Na CT4 probehl porad o ENE a pri nem i pri vikendove debate na foru mi prislo neskutecne lito, jak ostudna ve Varech je komunikace s fanousky, potazmo verejnosti. Rikal jsem si, ono to po vikendu prejde, ale nepreslo. Doufal jsem, ze me treba uchlacholi v pondeli na webu zprava o DVD akci, viz nize, neobjevila.
Je mi s podivem, jak neustale brecite nad tim, ze chodi malo divaku na hokej, jak ten ci ten zapas byla mala navsteva, jak je to ostudne atd.
Predevsim je to ostudne pro Vas, protoze je Vasi praci dostat divaka na ZS, zaujmout ho, nalakat ho, ziskat ho dlouhodobeji. Je mi uplne jedno, kdo ma ci nema na starost styk s divaky, PR a dalsi komunikacni kanaly, dle funkce bych tipoval pana Holeho mj. jako TM, ale to je Vase starost, jak se funkce rozdavaji a kdo vubec naplnuje podstatu te ci te funkce. Jen je neskutecne, ze nekdo jako mluvci nebyl viden v mediich jak je rok dlouhy, spoluprace s webem asi taky pokulhava a jedine, co je sdelovano jsou prichody a odchody hracu, coz je dost tristni. Ostatne, i Vase argumentace v lonske sezone, ze akce a souteze pro divaky byly snad kazdy druhy zapas je nemastna neslana. Obmena ci kreativita v tomto u nas zamrzla v roce 1990 a evidentne se nic noveho dit nebude. Mozna vlastne ano, v nove hale:-) Bohuzel to uz rikate par let a timto cekanim divaky urcite nenalakate. Nehodlam Vam tu davat tipy a napady, tech jsou desitky a stejne by to nemelo cenu, jen by nebylo na skodu ZACIT s tim neco delat!
V polovine minuleho tydne jsem narazil na strankach O2TV o akci na prvni kolo ELH - 1500 divaku, kteri zakoupi listek na domaci zapas ELH, dostane DVD zdarma. Paradni cena od sponzora, paradni akce. Ze bych si neco precetl na webu ENE? Asi bych byl naivni, ze.
Je zalostne, ze v dnesni dobe si fanousek musi nachazet informace sam. Garantuji Vam, pokud to takhle pujde dal, jako ze zmena je v nedohlednu, budete prekvapeni nizsi a nizsi navstevou cim dal vice a nova hala Vas nezachrani.
Myslim, ze diky Vasemu pristupu k divakum muzete byt spokojeni a muzete si bez nadsazsky gratulovat, ze chodi porad TOLIK divaku na hokej. Protoze diky tomu, ze se tu za deset, patnact let nic nezmenilo, jsou tyto navstevy NEJ uspechem klubu.
Preberte si tento "dotaz" jak chcete, jako vytku o nulovem marketingu nebo treba jako stesk po vetsich navstevach, po lepsi atmosfere, po nadsenych divacich. Zacnete ale chybu hledat u sebe a ne u divaku ci obyvatel KVA a okoli, ze neprisli na hokej. Ruku na srdce, co by tam delali? Zadna show, zadna zabava, zadna reklama, vi vubec, ze nejaky hokej je? I sledge hokej s nekolikanasobne mensim rozpoctem mel vetsi reklamu, nemluve o cenach na 1/2finale.
PS. jedina zmena vlastne je, jenze ta se bohuzel netyka managementu. Je to diky panu Venerovi, ktery zcela jiste "dostava cast platu pana Holeho". Protoze to, jak pan Venera komunikuje s fanousky, at uz na otazkach, na webu ci v mediich, je neskutecne a OBDIVUHODNE!!! A to i presto, ze to neni jeho prace. Za to mu patri neskutecny dik.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Je mi s podivem, jak neustale brecite nad tim, ze chodi malo divaku na hokej, jak ten ci ten zapas byla mala navsteva, jak je to ostudne atd.
Predevsim je to ostudne pro Vas, protoze je Vasi praci dostat divaka na ZS, zaujmout ho, nalakat ho, ziskat ho dlouhodobeji. Je mi uplne jedno, kdo ma ci nema na starost styk s divaky, PR a dalsi komunikacni kanaly, dle funkce bych tipoval pana Holeho mj. jako TM, ale to je Vase starost, jak se funkce rozdavaji a kdo vubec naplnuje podstatu te ci te funkce. Jen je neskutecne, ze nekdo jako mluvci nebyl viden v mediich jak je rok dlouhy, spoluprace s webem asi taky pokulhava a jedine, co je sdelovano jsou prichody a odchody hracu, coz je dost tristni. Ostatne, i Vase argumentace v lonske sezone, ze akce a souteze pro divaky byly snad kazdy druhy zapas je nemastna neslana. Obmena ci kreativita v tomto u nas zamrzla v roce 1990 a evidentne se nic noveho dit nebude. Mozna vlastne ano, v nove hale:-) Bohuzel to uz rikate par let a timto cekanim divaky urcite nenalakate. Nehodlam Vam tu davat tipy a napady, tech jsou desitky a stejne by to nemelo cenu, jen by nebylo na skodu ZACIT s tim neco delat!
V polovine minuleho tydne jsem narazil na strankach O2TV o akci na prvni kolo ELH - 1500 divaku, kteri zakoupi listek na domaci zapas ELH, dostane DVD zdarma. Paradni cena od sponzora, paradni akce. Ze bych si neco precetl na webu ENE? Asi bych byl naivni, ze.
Je zalostne, ze v dnesni dobe si fanousek musi nachazet informace sam. Garantuji Vam, pokud to takhle pujde dal, jako ze zmena je v nedohlednu, budete prekvapeni nizsi a nizsi navstevou cim dal vice a nova hala Vas nezachrani.
Myslim, ze diky Vasemu pristupu k divakum muzete byt spokojeni a muzete si bez nadsazsky gratulovat, ze chodi porad TOLIK divaku na hokej. Protoze diky tomu, ze se tu za deset, patnact let nic nezmenilo, jsou tyto navstevy NEJ uspechem klubu.
Preberte si tento "dotaz" jak chcete, jako vytku o nulovem marketingu nebo treba jako stesk po vetsich navstevach, po lepsi atmosfere, po nadsenych divacich. Zacnete ale chybu hledat u sebe a ne u divaku ci obyvatel KVA a okoli, ze neprisli na hokej. Ruku na srdce, co by tam delali? Zadna show, zadna zabava, zadna reklama, vi vubec, ze nejaky hokej je? I sledge hokej s nekolikanasobne mensim rozpoctem mel vetsi reklamu, nemluve o cenach na 1/2finale.
PS. jedina zmena vlastne je, jenze ta se bohuzel netyka managementu. Je to diky panu Venerovi, ktery zcela jiste "dostava cast platu pana Holeho". Protoze to, jak pan Venera komunikuje s fanousky, at uz na otazkach, na webu ci v mediich, je neskutecne a OBDIVUHODNE!!! A to i presto, ze to neni jeho prace. Za to mu patri neskutecny dik.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Jan Sýkora
8.9.2007, 15:32
připojuji se k ostatním, propagace je žalostná, napadá mě srovnání s Prahou,kde každá druhá putika si zaplatí jednoho dva brigádníky kameloty, kteří rozdávají letáčky, 2 brigádnici a 70 kc na hodinu by určitě nezatižili rozpočet :-))) Na tržnici máte rozhlas, tam projdou denně tisíce lidi, proč tam nejsou pozvánky na zápasy? Nebo si dovedu představit maskota jak chodí po Masaryčce: Co třeba nějaká spolupráce s nějakým dopravcem??? Pro lidi z měst jako Ostrov,Sokolov nebo Chodov. Co třeba rodinný vstupný? Vím,že toho máte na práci dost, ale na tomhle je třeba zamakat a věřím,že zamakáte :-)
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Robert Duncsak
7.9.2007, 20:54
V dnesnich dnech probíha na diskuzním foru celkem zajímava debata o vztahu vedeni k fanouskum a hokejove verejnosti.Vetsina skalních fandu se shodlo na nazoru,ze propagace hokeje v K.Varech je na mrtvem bode!!!!!!
A bohuzel jako vernej fanda naseho tymu se stím musim naprosto stotoznit.Zacina to tim jak tady reagujete,nebo spis nereagujete na otazky fandu,jako ze tady uz pomalu tri tydny nikdo zadne dotazy nezodpovedel, az po to, ze za tyden zacina liga a nikdo krom skalních fandu o tom neví!!!!V radiu zadna reklama,nikde není vylepej zadnej plakat o utkaní,proste nic!!
Myslite si ze je to spravne?Co s tim hodlate delat?A kdy na tom uz konecne zacnete pracovat?Kontak z verejností je z velke casti vase prace pane Holy,tak doufam ze uz konecne zacnete neco delat!Nebo na ten hokej uz opravdu nikdo chodit nebude!
Myslim si ze zaver sezony jasne ukazal ze z marketingoveho hlediska jste totalne selhali a verim ze jste sjednali napravu a ty lidi na stadion prilakate?A byl bych nerad,kdyby jste mi odpovedel,ze navsteva je primo umerna vysledkum,protoze to pro zacatek sezony neplatí!!!!!!!!!!!!!!!!!A jestli se k obycejnym fandum budete nadale chavat takto lakonicky, tak je stratite nadobro.A do nove haly tihle fandove budou chodit jen zridka za 150kc za utkani.To mi verte.A rodiny lidi z vyssich vrstev vam tam tu spravnou hokejovou amosferu nevytvorí.Ale to uz je jine tema.
Jinak me jeste zajima,jakym spusobem budou vyplneny prastavky mezi jednotlivymi tretinami.Stelba na umelyho golmana je po deseti letech uz malinko vycichla?
Predem dekuji za vasi odpoved.
Robert Duncsak ml.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
A bohuzel jako vernej fanda naseho tymu se stím musim naprosto stotoznit.Zacina to tim jak tady reagujete,nebo spis nereagujete na otazky fandu,jako ze tady uz pomalu tri tydny nikdo zadne dotazy nezodpovedel, az po to, ze za tyden zacina liga a nikdo krom skalních fandu o tom neví!!!!V radiu zadna reklama,nikde není vylepej zadnej plakat o utkaní,proste nic!!
Myslite si ze je to spravne?Co s tim hodlate delat?A kdy na tom uz konecne zacnete pracovat?Kontak z verejností je z velke casti vase prace pane Holy,tak doufam ze uz konecne zacnete neco delat!Nebo na ten hokej uz opravdu nikdo chodit nebude!
Myslim si ze zaver sezony jasne ukazal ze z marketingoveho hlediska jste totalne selhali a verim ze jste sjednali napravu a ty lidi na stadion prilakate?A byl bych nerad,kdyby jste mi odpovedel,ze navsteva je primo umerna vysledkum,protoze to pro zacatek sezony neplatí!!!!!!!!!!!!!!!!!A jestli se k obycejnym fandum budete nadale chavat takto lakonicky, tak je stratite nadobro.A do nove haly tihle fandove budou chodit jen zridka za 150kc za utkani.To mi verte.A rodiny lidi z vyssich vrstev vam tam tu spravnou hokejovou amosferu nevytvorí.Ale to uz je jine tema.
Jinak me jeste zajima,jakym spusobem budou vyplneny prastavky mezi jednotlivymi tretinami.Stelba na umelyho golmana je po deseti letech uz malinko vycichla?
Predem dekuji za vasi odpoved.
Robert Duncsak ml.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Lukáš Malý
7.9.2007, 14:33
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat proč klub více nekomunikuje s obyvatelstvem Karlových Varů a tudíž s potencionálními návštěvníky domacích zápasů? Je opravdu zoufalé, když na zápas příde necelých 3000 lidí. Dokážu si představit, že toto číslo by bylo mnohem vyšší pokud by propagace hokeje byla na vyšší úrovni. Proč neskusit například akce pro důchodce, studenty apod. V poslední době mě zaujal příklad Sparty Praha (fotbalové), kdy na zápas HANÁCKÉ Olomouce měli všechny Hany vstup zdarma. Samozřejmě se tento velkoklub s námi nedá srovnávat, ale určitou změnu by to chtělo. Vaše odpověď bude nejspíš, že toto nastane až s novou halou, ale myslím, že se mnoho dá v tomto směru udělat již dnes. Díky za odpověd.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Že máme v této oblasti reservy si velice dobře uvědomujeme a nezastíráme to. Máme stejný zájem, aby se situace zlepšila. Nicméně je si třeba uvědomit, že stávající situace má mnoho objektivních příčin. Kluby o kterých píšete, Sparta, Pardubice a Liberec zaměstnávají v oblasti marketingu a PR atd. týmy profesionálních zaměstnanců, kteří se o tuto oblast starají. Ano, i mě se líbí, jakým způsobem to dělají, např. na Spartě, ale k tomu všemu potřebujete kvalitní profesionály. Těch se nám bohužel nedostává. Všichni mí podřízení, včetně mě, plní desítky a desítky úkolů, které mají především tyto priority:
1) zabezpečit klubový rozpočet
2) zabezpečit veškeré organizační záležitosti k chodu klubu (není jich málo)
3) zabezpečit perfektní, precizní a naprosto průhlednou finanční a ekonomickou agendu klubu
4) zabezpečit provoz tří ledových ploch (Rybáře, veřejné kluziště ve Dvorech, ZS Ostrov)
5) péče o klubové partnery
6) spolupráce se základní školou na Růžovém vrchu, s rodiči
7) zabezpečit chod mládežnických kategorií (cca. 350 mladých) atd.
Těch věcí je zkrátka spousta a každý z klubu kromě své funkce ještě supluje další činnosti, protože na vše uvedené je nás pouho pouhých 7 zaměstnanců. Tento počet ve špičkovém klubu pracuje pouze v oddělení marketingu, PR a tiskového oddělení. Nás je tedy sedm na všechno a oni mají tento počet profesionálních pracovníků pouze na oblast o které píšete. Potom pochopitelně musí být znát kvalitativní rozdíl.
Nesouhlasím s Vámi v tom, že by všechno bylo tak strašně zanedbané, až hanebně opomíjené. Mohl bych uvést další a další z příkladů, co vše jsme pro práci s fanoušky a propagace klubu udělali. Věřte mi, že mnoho měsíců v roce zaměstnanci neznají jak vypadá osmihodinová pracovní doba. Přesčasů je nespočítaně.
Závěrem musím říci, že výše uvedená oblast není na odpovídající úrovni, s tím se ztotožňuji. Vedení klubu bude muset zaujmout k tomuto problému stanovisko a celou situaci vylepšit, vyčlenit prostředky na to, aby se tým zaměstnanců rozšířil především v marketingu a PR, nebo aby klub začal spolupracovat s agenturou, která v této oblasti bude nápomocna.
Děkuji Vám za některé podnětné návrhy a nápady a slibuji Vám, že celou touto problematikou se v nejbližších dnech velice intenzivně budeme zabývat.
Tímto bych rád celou oblast diskusí a dotazů, které se na tuto oblast rozjely, ukončil a dál bych se rád věnoval pouze krátkým a stručným dotazům a odpovědím.
Marek Poledna
7.9.2007, 13:13
Pane Vanek pan Venera v rozhovoru uvedl ze nevi jestli bude pro klubovy rozpocet udrzitelnych 9 obrancu.. Ale pritom kdyz jsem videl soupisky tymu ve Sportu tak Karlovy Vary maji nejuzsi kadr ze vsech extraligovych tymu a co ty se tyce nejlepe placenych hracu je v 50top placenych hracu akorat Milan Kraft... K tomu jeste dodat ze Zucker, Brnak i Kubena asi nemaji smlouvy na 100 000.. Takze doufam ze otazka udrzeni 9 obrancu opravdu neni takovy problem, nebo se mylim?
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
My jsme na klubové soupisky všechny hráče, kteří za nás mohou nastoupit (střídavé starty juniorů, hráčů 1.ligy), nepsali. Pak by naše soupiska byla pochopitelně delší. Devět obránců jsme nakonec v základní sestavě nechali, přestože je to pro klubový rozpočet velká zátěž v době, kdy sehnat na sport peníze je obrovský problém.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
My jsme na klubové soupisky všechny hráče, kteří za nás mohou nastoupit (střídavé starty juniorů, hráčů 1.ligy), nepsali. Pak by naše soupiska byla pochopitelně delší. Devět obránců jsme nakonec v základní sestavě nechali, přestože je to pro klubový rozpočet velká zátěž v době, kdy sehnat na sport peníze je obrovský problém.
Marek Vajdík
6.9.2007, 11:54
Dobry den, jak hodnotite spolupraci klubu HC Energie s medii? Ta otazka me napadla v souvislosti se zvysenim intenzity clanku na iDnes o HC PCE (s blizicim se startem ELH). Myslim, ze je to chytra forma PR klubu. Pokud teto moznosti nevyuzivate, je to podle meho nazoru chyba. Tato otazka je aktualni zejmena vzhledem ke stavbe nove areny. Vysledkem podceneni PR je pak treba dvouapultisicova navsteva na zapase predkola Play Off. ….
Odpověď:
Průměrně. Chtěl bych, aby byla lepší.
Máte pravdu, chytrá forma to určitě je. Nechci aby má odpověď vyzněla jako výmluva, ale předpokládám, že to za moji výmluvu brát stejně budete. Z posledních 350 článků v hokejové sekci iDnes (od 20. července) se o Pardubicích psalo 23x, o nás 15x. V článcích týkajících se Pardubic se ale také píše o přestavbě jejich haly, tří příchodů (Richter, Posmyk, Somík), bohužel i o tragédii M. Čecha. I tak je to poměrně vysoké číslo. My jsme od nástupu na led žádné změny v kádru neprováděli a halu nestavíme. S články z přípravy je to celkem srovnané. Co se týká regionálních médií, zde je trochu problém. Karlovarský deník, tak i MF Dnes, přestože mají v K. Varech své redakce, jsou řízeny z Plzně. Dám příklad. V karlovarské MF Dnes se objevila pozvánka na přípravu Plzně a přestože jsme hráli i my doma, o nás ani písmenko! Sportovní část karlovarské mutace připravovali v Plzni, proto to stránka vypadala tak, jako když si koupíte vydání pro Plzeň. Podobný problém byl i v Karlovarském deníku, když jsem ještě s ním spolupracoval. Člověk napsal článek, ale vyšla jen půlka. O plzeňském týmu ale dvojnásob! Můžete se na mě zlobit a zřejmě máte jiný názor, ale já nebudu říkat novinářům, že mají o nás psát. Rád s nimi o tom ale diskutuji. Iniciativa musí jít z jejich strany, oni musí získávat informace, které jim dělají prodej, nebo sledovanost. Já jim jsem k dispozici pořád a v jakémkoliv rozumném čase. Všechny informace pro média, které vycházejí od nás jako klubu, okamžitě je dáváme do světa, někdy i ve večerních hodinách.
Co se týká výstavby KV Arény, náš klub není investorem této stavby. Na pardubické přestavbě se klub podílí, tím se píše i o hokeji.
Co můžeme ovlivnit, jsou naše klubové stránky. I zde s jejich správcem často diskutuji o obsahu, rád bych viděl více rozhovorů, ale musím také brát v potaz jejich argumenty a jejich názory.
K dalším odpovědím se dostaneme příští týden, až se vrátí p. Vaněk ze služební cesty. Bohužel, poslední měsíc moc k zastižení nebyl. Na téměř všechny otázky musí odpovědět on. Za něj odpovídat mi nepřísluší.
11. září 2007, 20:46
Odpověď:
Průměrně. Chtěl bych, aby byla lepší.
Máte pravdu, chytrá forma to určitě je. Nechci aby má odpověď vyzněla jako výmluva, ale předpokládám, že to za moji výmluvu brát stejně budete. Z posledních 350 článků v hokejové sekci iDnes (od 20. července) se o Pardubicích psalo 23x, o nás 15x. V článcích týkajících se Pardubic se ale také píše o přestavbě jejich haly, tří příchodů (Richter, Posmyk, Somík), bohužel i o tragédii M. Čecha. I tak je to poměrně vysoké číslo. My jsme od nástupu na led žádné změny v kádru neprováděli a halu nestavíme. S články z přípravy je to celkem srovnané. Co se týká regionálních médií, zde je trochu problém. Karlovarský deník, tak i MF Dnes, přestože mají v K. Varech své redakce, jsou řízeny z Plzně. Dám příklad. V karlovarské MF Dnes se objevila pozvánka na přípravu Plzně a přestože jsme hráli i my doma, o nás ani písmenko! Sportovní část karlovarské mutace připravovali v Plzni, proto to stránka vypadala tak, jako když si koupíte vydání pro Plzeň. Podobný problém byl i v Karlovarském deníku, když jsem ještě s ním spolupracoval. Člověk napsal článek, ale vyšla jen půlka. O plzeňském týmu ale dvojnásob! Můžete se na mě zlobit a zřejmě máte jiný názor, ale já nebudu říkat novinářům, že mají o nás psát. Rád s nimi o tom ale diskutuji. Iniciativa musí jít z jejich strany, oni musí získávat informace, které jim dělají prodej, nebo sledovanost. Já jim jsem k dispozici pořád a v jakémkoliv rozumném čase. Všechny informace pro média, které vycházejí od nás jako klubu, okamžitě je dáváme do světa, někdy i ve večerních hodinách.
Co se týká výstavby KV Arény, náš klub není investorem této stavby. Na pardubické přestavbě se klub podílí, tím se píše i o hokeji.
Co můžeme ovlivnit, jsou naše klubové stránky. I zde s jejich správcem často diskutuji o obsahu, rád bych viděl více rozhovorů, ale musím také brát v potaz jejich argumenty a jejich názory.
K dalším odpovědím se dostaneme příští týden, až se vrátí p. Vaněk ze služební cesty. Bohužel, poslední měsíc moc k zastižení nebyl. Na téměř všechny otázky musí odpovědět on. Za něj odpovídat mi nepřísluší.
11. září 2007, 20:46
Jan Práskal
5.9.2007, 17:26
Dobrý den, blahopřeji k úspěchu v poháru a chtěl jsem se zeptat jestli jednáte s někým novým nebo je kádr uzavřen?
Odpověď:
Děkujeme za přání. Kádr je v současné době uzavřen.
Odpověď:
Děkujeme za přání. Kádr je v současné době uzavřen.
Martin Dojáček
30.8.2007, 22:23
Fakt nechápu pozvání Lukáše Mensatora na reprezentační sraz když ho Hadamczik snad naschvál postavil na 2 minuty do branky. Myslim si že by bylo daleko účelnější vyzkoušet v přípravě jeho než dva brankáře kteří patří ke světové špičce a o kterých dobře ví jak chytají. Zajímal by mě Váš názor na tyhle Hadamczikovy pohnutky. Díky a hodně štěstí ve finále poháru i extralize
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Lukáš si nominaci zasloužil. Je to velice pracovitý a poctivý hokejista. Na sraz reprezentace cestují vždy tři brankáři. Já osobně si myslím, že bez problému mohl Lukáš v utkání v K. Varech nastoupit. Předešlo by se tak zbytečným vášním.
Odpověď generálního manažera Miroslava Vaňka dne 18.září 2007:
Lukáš si nominaci zasloužil. Je to velice pracovitý a poctivý hokejista. Na sraz reprezentace cestují vždy tři brankáři. Já osobně si myslím, že bez problému mohl Lukáš v utkání v K. Varech nastoupit. Předešlo by se tak zbytečným vášním.
Odpověď:
Vážený pane Vajdíku, s několika lidmi jsem se o tomto tématu pobavil, včetně novinářů z některých deníků a mé názory, s určitými drobnými připomínkami, potvrdili. Ano, pokud klub bude organizovat nějakou mimo hokejovou akci a nepozve média, nebude o tom informovat, je to špatně. Pokud jde ale o redaktorskou práci, je to čistě záležitost periodika a úrovně jejich redaktorů. A že sportovní redakce Karlovarského deníku na hokej moc v posledních letech nebyla, to jste asi vypozoroval. Několikrát jsme na to upozorňovali, měli jednání se šéfredaktory, ale situace se moc neměnila. Rozhovory s hráči, jejich představení, ohlasy po zápasech, téměř nic. Jen referát, pozvánka na hokej a tečka. Shodou okolností mám nyní v kanceláři výstřižky z let 1994-200 a v KN se o hokeji psalo téměř denně! Obrat měl nastat před rokem, kdy vydavatel KD angažoval Vítka Pochmana. Bohužel tomu dali na hrb celou redakci, kde se snažil udělat některé změny, nakonec to vzdal i ze zdravotních důvodů. A to je podle mého velká škoda, protože Vítek byl opravdu novinář, jehož články byly na velké úrovni. S nástupem J. Čecha se to snad zlepší, věřím tomu. Minimálně 2x až 3x v týdnu telefonuje, má zájem. Doufejme, že mu to vydrží. Co se týká MF Dnes, tam mají zase problém s místem na regionální sport. Častokrát dostane p. Mrhálek místo jen na krátké zprávičky. Tak to prostě je. Můžeme být rádi, že sportovní redakci v karlovarské části MF ještě nezrušili. Asi víte, že na Dragonu byl hokejový pořad, který se v sezoně vysílal denně. Pět let tomu tak již není. Nejsou peníze a člověk, který by to dělal. Helena Kysela s p. Maďarkou jsou v radiu vytíženi jinak a na každodenní práci s hokejem čas nemají. Možná, že se situace i tady změní, uvidíme.