HC Energie Karlovy Vary

Ptejte se - Redakce a webmaster

Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!

prosím nevyplňovat

Zobrazit: Otázky | Odpovědi
Josef Suk (suk@********* - Klášterec nad Ohří)
14.3.2025, 10:22
Prodej vstupenek na zápas 22.3. s Kometou Brno

Odpověď:
Dobrý den, na zpracování nastavení prodeje vstupenek se pracuje a nějaký čas zabere. Jakmile bude vše hotové, přineseme podrobnější informace jak na stránkách, tak i na sociálních sítích.
Jiří Holý
Jiří (birm************* - Karlovy Vary)
8.3.2025, 10:02
Dobrý den, gratuluji ke skvělému výkonu včera a mám dotaz zda se prosím uvolňují a případně kdy, do prodeje i vstupenky na místa nevyužité vlastníky permanentek, kteří mají na místo v playoff předkupní právo? Děkuji Birman

Odpověď:
Dobrý den, u každého místa je možnost zakoupení slevy Dítě do 15let.
Jiří Holý
Jaroslav Rohla (j.ro************** - Karlovy Vary)
5.3.2025, 12:44
Stále trvá závada s zobrazováním článků v aplikaci. Zobrazí se pouze začátek článku potom je prázdný prostor.

Odpověď:
Dobrý den, podle informací z Ticketportalu jde o technický problém provázání s provozovatel eSports.cz, u kterého máme klubové stránky. Na odstranění problému se pracuje.
Jiří Holý
Martin (mart******************* - Karlovy Vary)
5.3.2025, 12:38
Dobrý den, možná hloupá otázka, ale pro jistotu. Pokud jsem si prodloužil permice na play off a do mailu mi přišly papírové vstupenky, musím mít s sebou ty, nebo se platnost automaticky přenesla na samotné kartičky? Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, zápasy v play off se do permanentek na kartičky nepřenáší. Vstupenky na jednotlivé zápasy vám přijdou na email, který máte uveden u vašeho účtu v Ticketportalu. Elektronickou vstupenku můžete přes chytrý telefon načíst u turniketu, nebo si ji vytisknete na papír A4.
Jiří Holý
Stanislav Hosnedl (hosn************* - Merklín u Karlových Var)
5.3.2025, 11:15
Dobrý den, nedaří se mně přes aplikaci Energie koupit vstupenku na moje místo, na které mám zakoupenou permanentku. Proč ?
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, musíte zadávat všechny údaje a musí se shodovat tyto údaje s místem, které jsou uvedeny u místa, které si kupujete. Nejčastěji se stává, že se neshoduje email.
Jiří Holý
Jiří Beránek (jiri***************** - Karlovy Vary)
5.3.2025, 10:47
V kolik a kde se budou prodávat vstupenky/mám pernamentku/

Odpověď:
Dobrý den, zahájení prodeje vstupenek vždy zveřejníme k aktuálnímu zápasu v článku na titulní stránce našeho webu.
Jiří Holý
Martin Smětal (smet************* - Karlovy Vary)
5.3.2025, 09:22
Dobrý den, přes ticketportal/vstupenkový web nelze prodloužit permice do kotle, protože na ní není uvedena řada a sedadlo a systém mě nepustí dál. Co s tím? Díky předem za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den, u permanentek do kotle nejsou uvedena místa a to kvůli tomu, aby v něm nedocházelo k případným konfliktům, že má někdo tuto sedačku a chce u ní stát. V případě, že si permanentku budete chtít dát do aplikace, nebo si místa koupit přes Ticketportal, tak nám na email: ticketring@hokejkv.cz napište desetimístné číslo, které je vytištěné na každé permanentní vstupence. Odepíšeme Vám s údaji, které pak zadáte při nákupu vstupenky.
Jiří Holý
Zdeněk Laube (lazz************** - Sokolov)
4.3.2025, 21:59
Dobrý den. Skvělý výsledek ZÁKLADNÍ části, PÁTÉ místo je velkým, až neuvěřitelným, úspěchem. Velká GRATULACE a poděkování HRÁČŮM, REALIZAČNÍMU TÝMU a samozřejmě MAJITELŮM!!! Vlastně všem v organizaci nazvané ENERGIE KARLOVY VARY. Pochvala však už není k sice rychlé ”Informaci ke vstupenkám...” z dnešního dne. Rozpory = středa 6. března v 19 hodin uvolnění..? Není také jasné, zda bude možné dobít permanentní vstupenky na pokladně (středa + čtvrtek??) už na první 2 domácí zápasy? Děkuji za odpověď a dál si držme pěsti i palce v nadcházející ”hokejové válce”. Zdeněk Laube

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za pochvalu. Ano máte pravdu, v textu je chyba, 6. března je čtvrtek. Tzn. že rezervace budou v platnosti do čtvrtka 6. března do . Na pokladnách bude možné permanentky si aktualizovat.
Jiří Holý
Jaroslav Rohla (j.ro************** - Karlovy Vary)
25.2.2025, 11:48
V aplikaci se mi nezobrazují celé články.

Odpověď:
Dobrý den, na základě vaší stížnosti jsem si vyzkoušel i svoji aplikaci a dopadl stejně. Zjištěné nedostatky jsme předali na Ticketportal a myslím si, že problém je již vyřešen, alespoň u mně se vše zobrazuje bez problémů.
Jiří Holý
Další stránky
<<123456>>
Canlı casino siteleri casino siteleri Deneme Bonusu Veren Siteler 2025 Deneme Bonusu Veren Siteler Yeni deneme bonusu veren siteler 2025 deneme bonusu veren yeni siteler deneme bonusu veren siteler guncel deneme bonusu veren siteler deneme bonusu deneme bonusu veren siteler yeni deneme bonusu veren siteler