Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
Odpověď:
Dobrý den, Zdenko. Hlasitost hudby už byla po většinu utkání nižší než minule, nicméně s ohledem na technické problémy nebyl zvuk ideální a byl stále pro fanoušky v některých sektorech velmi nepříjemný. Dále tak pracujeme na nápravě.
S pozdravem
Daniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den. Ano, před začátkem zápasu byl zvuk opět přepálený. Na základě reakcí fanoušků byla hlasitost se startem 1. třetiny korigována, nicméně i s ohledem na nastálé technické problémy nebyl zvuk po většinu utkání ideální a pro fanoušky v některých sektorech byl i tak stále velice nepříjemný. Za tyto nepříjemnosti se omlouváme a na nápravě v těchto dnech pracujeme. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Daniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den, Marku. Věřte, že ani nás prohry v úvodních dvou zápasech netěší, nicméně věříme, že se vše brzy otočí a tým začne vyhrávat a dávat branky. S ohledem k faktu, že tým je více než z poloviny nový, chtěli trenéři přípravné zápasy využít k vyzkoušení nejrůznějších variant sestav. Pravdou však je, že částečně byly tyto změny i vynucené - část týmu byla během konce srpna v národních týmech, část mužstva také v závěru přípravy stihla viróza.
S pozdravem
Daniel Kubelka
Chci spíš vyjádřit nesouhlas s tím, jak se choval klub k fanouškům!!
Nechci od Vás slyšet nic, protože po dnešním utkání musím zajít ke specialistovi na ušní. Vaše prezentace zvuku v hale byla na úrovni poškození zdraví!! Jistě by se kontrolní orgány hygieny zaradovaly při kontrole dB zvuku v hale. Pokud si myslíte, že řev z reproduktorů je super, tak to kudla ani omylem!!!
Buďte tak ohleduplní a hudbu z reproduktorů omezte na únosnou úroveň. Je i proti standardu, aby byli fanoušci přeřváni reproduktory a jejich fandění vypadalo v kontrastu k reprodukci v hale jako šepot při nedělní mši.
Děkuji za pochopení a za sjednání nápravy. Nechci sedět v halecse sluchátky na uších jako závozník Otík!!!
Odpověď:
Dobrý den. Je nám líto, že pro Vás byla hlasitost hudby během pátečního zápasu nepříjemná. Během utkání jsme řešili určité technické problémy, které musíme vyřešit, nicméně i tak hlasitost již od příštího zápasu snížíme, stejně tak styl hudby bude méně "basový", jelikož stížností bylo víc a my chceme fanouškům vyjít vstříc, aby pro ně byl zážitek z návštěvy hokejového zápasu co nejlepší.
S pozdravem
Daniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den, Zdenko. Je nám líto, že pro Vás byla hlasitost hudby během pátečního zápasu nepříjemná. Během utkání jsme řešili určité technické problémy, které musíme vyřešit, nicméně i tak hlasitost již od příštího zápasu snížíme, stejně tak styl hudby bude méně "basový", jelikož stížností bylo víc a my chceme fanouškům vyjít vstříc, aby pro ně byl zážitek z návštěvy hokejového zápasu co nejlepší.
S pozdravem
Daniel Kubelka
já se omlouvám, ale nepřijde vám ta komunikace směrem k fanouškům trochu nedostatečná? Měla být TK ohledně sezónních cílů ve středu 11.9., to nikde tady řečeno nebylo, až na onlajnech jsem na to náhodou narazil. Prý byla zrušena s tím, že cíle představíte prostřednictvím tiskové zprávy ve čtvrtek 12.9....dnes máme 14.9. a zpráva s cíly nikde? Dresy nemáme ještě představený jako jediný z ligy a nemáme ani náznak možného data představení...do toho to utkání pro školy, což je výborný nápad, ale jak je možné, že se klub neporadil s fanoušky např. pomocí ankety, který čas by byl optimální? A to, že máme nově na každý zápas zřízený sektor speciálně pro děti, to jsem se dozvěděl až dnes z članku na iSport.cz. Je to obrovská škoda, protože bych řekl, že z hlediska správy sociálních sítí nebo produkce zápasového programu patří náš klub mezi extraligovou špičku. Jenom ta komunikace, ta prostě chybí...
Hodně štěstí v sezoně a v pátek na značkách!
Zdeněk
Odpověď:
Dobrý den, pane Hovorko. Předsezonní tiskovou konferenci jsme z organizačních důvodů museli odložit, místo následné tiskové zprávy jsme ale nakonec tiskovou konferenci uspořádali v pátek před zápasem s Mladou Boleslaví.
Dresy jsme měli v plánu představit později, částečně i z důvodů řešení sponzorů, kteří jsou na dresu umístěni, v poslední řadě jsme také ladili i detaily dresu s BPA (černý límec). V neposlední řadě tak bylo učiněno na přání vedení klubu tak, aby představení bylo jedinečné. Věříme, že odhalení obřího dresu na Hotelu Thermal toto splnilo včetně následného křtu dresu známým karlovarským rapperem Yzomandiasem.
O školském sektoru jsme informovali na tiskové konferenci, nicméně již dříve toho kolega sdělil v rozhovoru ke školskému utkání. Co se týče jeho samotného, původně jsme plánovali start ve 14 hodin, nicméně čas jsme museli posunout na 12:00, aby akce mohla být vedena jako školní akce s pedagogickým dozorem. Vnímáme, že pro část fanoušků může být tento čas nevyhovující, nabízíme jim tak možnost kompenzace v případě, že se na utkání nemohou dostavit.Závěrem děkujeme za pochvalu za práci se sociálními sítěmi a víme, že co se týče obecné komunikace máme na čem pracovat.
S pozdravemDaniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den. Napište nám na email marketing@hokejkv.cz číslo Vaší permanentky, sektoru, řady a sedadla. Obratem Vám ověřovací kód zašleme.
S pozdravem
Daniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den, Jardo. Ondřej Dlapa má v našem klubu platnou smlouvu až do sezony 2025/26. Aktuálně nenastupuje z důvodu jarní operace, po které bude delší dobu trvat, než se bude moct vrátit zpět na led. Informovali jsme již dříve například v tomto článku.
Daniel Kubelka
Už přes čtvrt roku čekám na odpověď mého dotazu. Jsem rád, že držíte slovo co se setkání týče a že pravidelně odpovídáte.
Odpověď:
Dobrý den, Tomáši. Předem se Vám musím omluvit za pozdní odpověď. Ano, setkání jsme plánovali uskutečnit dříve, nicméně s ohledem na změnu celého sportovního vedení v čele se sportovním ředitelem Jiřím Kalousem i celým trenérským štábem jsme jej odložili na pozdější dobu. Uznali jsme za vhodné, aby nové sportovní vedení dostalo dostatečný prostor na lepší seznámení s pro většinu z nich novým prostředím našeho klubu. Termín následujícího setkání s fanoušky oznámíme v nejbližších dnech.
Zároveň mne, při delší prodlevě s odpovědí na Váš dotaz, neváhejte kontaktovat napřímo, ať již emailem kubelka@hokejkv.cz nebo na telefonním čísle 730 957 715. Zde odpovím prakticky okamžitě.
Děkuji za pochopení.
Daniel Kubelka
Odpověď:
Dobrý den, Jakube. Předem děkujeme za pochvalu za naše sociální sítě, moc si toho vážíme, ale pořád se budeme snažit naši práci vylepšovat. K Vaší otázce - o tomto neuvažujeme, přednostně chceme "prodávat" naše okamžiky. V tomto ročníku jsme ale nově (vyjma dnešního zápasu) zařadili stavy utkání po třetinách v grafické podobě. Pokud budeme mít ale i další podněty, budeme za ně rádi a třeba některé z nich zapracujeme.
S pozdravem
Daniel Kubelka