Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
Guano (Ostrov (__i__))
21.3.2009, 13:31
rabasek (Chodov)
21.3.2009, 12:13
Nebylo by jednoduší když si dotyčná paní na pokladně odšktne na listu na kterou permanentku kolik lístků vydala? Taková fronta tam nebyli předemnou byl jeden člověk. Stačí obyčejná tabulka v Excelu sedí tam dvě tak jedna může vydávat lístky a brát si peníze ta druhá je proštípává parmanentku tak by si hold odškrtla číslo to přece není tak těžké.Pak nemůže docházet k tomu že někdo bez parmanentky lístky dostane. Píše te tu že není možné vyloučit chybu jednu bych ještě chápala, ale že to píše víc lidí tak to asi nebude jenom chyba , ale dobrý přivýdělek pro pani pokladní.Myslím že si přišli a určitě ještě přijdou na pěkné peníze za jeden den prodávání lístků. Nezlob te se na mě ale jít za panem Holým, který v ten den má sám předprodej na sezení není řešení, pochybuji že zamkne kancelář před kterou budou stát zájemci o lístky aby šel co půl hodinu řešit problém s pokladníma. A už vidím jak tak já ženská budu držet chlapíka kterej má metrák aby tak počkal že zajdu na vedení protože dostal lístky jinak než měl.
Odpověď:
Dobrý den, rozumím Vašim argumentům. To "řešení problému ihned" bylo míněno spíše vůči pokladním, než proti neoprávněnému nákupu. V případě dalšího předprodeje budeme zvažovat případná další opatření. Věřím, že popsané problémy byly skutečně pouze nějakým nedopatřením. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, rozumím Vašim argumentům. To "řešení problému ihned" bylo míněno spíše vůči pokladním, než proti neoprávněnému nákupu. V případě dalšího předprodeje budeme zvažovat případná další opatření. Věřím, že popsané problémy byly skutečně pouze nějakým nedopatřením. -kp-
Kamil Koutský (Karlovy Vary/N-R-G)
21.3.2009, 10:50
Přece po mě nemůžete chtít aby jsem ve svém pracovním čase šel ještě něco řešit a hledat nějakého pana Holého? Navíc dotyčný byl už na sto honů daleko. Pokud jsem dobře pochopil tak je to práce p. Holého. Má sti to tento pán pořádně hlídat. A ne spoléhat do dobrovolníky kdo to provedou za něho.
Odpověď:
Takhle to nebylo myšleno. Jen je pro nás teď složité cokoli prokazovat a nadále řešit. Je nám velice líto, že mohlo k takové nesrovnalosti dojít. Proto byla předchozí odpověď směřována spíše jako výzva ostatním, aby se nebáli ozvat a vše řešili hned na místě. V tomto případě nešlo už ani o "onoho dotyčného", ale spíše o to, aby se situace na místě vyjasnila a necházelo k případným dalším nesrovnalostem. -kp-
Odpověď:
Takhle to nebylo myšleno. Jen je pro nás teď složité cokoli prokazovat a nadále řešit. Je nám velice líto, že mohlo k takové nesrovnalosti dojít. Proto byla předchozí odpověď směřována spíše jako výzva ostatním, aby se nebáli ozvat a vše řešili hned na místě. V tomto případě nešlo už ani o "onoho dotyčného", ale spíše o to, aby se situace na místě vyjasnila a necházelo k případným dalším nesrovnalostem. -kp-
Kamil Koutský (Karlovy Vary/N-R-G)
21.3.2009, 10:16
Dobrý den, jen připomínku ke vstupenkám, když jsem šel koupit lístky na permici, tak předemnou stál normálně vypadající chlap co si šel taky pro vstupenku na semifinále. Ale k mému udivení neukázal permici a jen tak se nějak u okénka chychotal s paní prodavačkou a ta mu nakonec podala 1+1 vstupenku. Dobře jsem viděl že muž neukázal permici a dal paní 300kč za 2lístky. Neměl jsem náladu to tam nějak řešit, moje věc to neni. Jen dva lidé za mnou řikali, tak ať si paní taky jednou za rok přividělaj. Jak se řiká přej a bude ti přáno. Ale proč potom ta šaškárna o předkupním právu a o tom že se to posouvalo aby ti co jeli na Spartu taky mohli kupovat. Mělo se udělat kdo dřív přijde, ten dřív mele, tohole business!
Odpověď:
Dobrý den, prosíme moc, abyste tyto situace řešili okamžitě a na místě. Nejlepší je zajít za panem Holým, který by vše okamžitě a na místě vyřešit. Takto zpětně s tím těžko můžeme něco udělat. Za zvoleným systémem si pevně stojíme. Chybu lidského faktoru bohužel nikdy není možné vyloučit, proto prosíme o přímou spolupráci hned při vzniku problematické situace. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, prosíme moc, abyste tyto situace řešili okamžitě a na místě. Nejlepší je zajít za panem Holým, který by vše okamžitě a na místě vyřešit. Takto zpětně s tím těžko můžeme něco udělat. Za zvoleným systémem si pevně stojíme. Chybu lidského faktoru bohužel nikdy není možné vyloučit, proto prosíme o přímou spolupráci hned při vzniku problematické situace. -kp-
Guano (Ostrov (__i__))
21.3.2009, 01:50
Dobry vecer. Kdyz jsme uz u tech listku, tak jsem si byl dnes na permici taky koupit. Bohuzel mam permici s oznazenim "G",taxem byl smirenej s tim,ze na kazdej zapas dostanu po jednom listku. Byl sem na pokladne a ze srandy jsem rekl, dejte mi tolik listku kolik mi muzete dat. Babky u pokladny nebyly asi informovani s predprodej a daly mi bez kecu 2+2. Ani sem neodmlouval a rovnou sem si vzal vsechny. Proc taky ne. Spousta lidi mi pise jestli nemam nejaky navic. Koukam, ze s tim predprodejem je zase stejny bordel jako minuly rok. Vsechno je k nicemu pokud budou na pokladnach delat tyhle lidi. S pozdravem Honza,
Odpověď:
Dobrý den, víme, že se může stát chyba, ale vše je i o tom, jak se předprodeji postaví i druhá strana. Na pokladní je velký nápor a je prostě možné, že si nevšimly, že máte permanentku "G". Pravidla byla nastavena jasně, apelovali jsme na pokladní, aby naprosto striktně dodržovaly naše pokyny. Pokud došlo k nějakému problému, je nutné vše řešit okamžitě a na místě. Během předprodeje jste měl ihned zajít za panem Holým do kanceláří, vše zde vylíčit a jít zpět k pokladním a zde toto probrat. Pouze takto můžeme případné nesrovnalosti řešit. Zpětně prostřednictvím "Otázek" se pouze zaplétáme do diskuze, která už ničemu nepomůže. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, víme, že se může stát chyba, ale vše je i o tom, jak se předprodeji postaví i druhá strana. Na pokladní je velký nápor a je prostě možné, že si nevšimly, že máte permanentku "G". Pravidla byla nastavena jasně, apelovali jsme na pokladní, aby naprosto striktně dodržovaly naše pokyny. Pokud došlo k nějakému problému, je nutné vše řešit okamžitě a na místě. Během předprodeje jste měl ihned zajít za panem Holým do kanceláří, vše zde vylíčit a jít zpět k pokladním a zde toto probrat. Pouze takto můžeme případné nesrovnalosti řešit. Zpětně prostřednictvím "Otázek" se pouze zaplétáme do diskuze, která už ničemu nepomůže. -kp-
Lovajda (tima********** - Ostrov/Energie)
20.3.2009, 23:41
Dobrý den,
jak často přidáváte návrhy na masku pro Lukáše Mensatora? Protože tam jsou pořád vidět pouze prízpěvky týden staré. To nic nového nepřišlo? To bych se divil =)
Odpověď:
Dobrý den, o víkendu přidáme další. Ono je to časově trochu náročné, protože se spousta návrhů musí upravovat do správné velikosti a formátu. Návrhy došlé poštou pak musíme ještě skenovat. Pokusím se vše co nejdříve napravit. -kp-
jak často přidáváte návrhy na masku pro Lukáše Mensatora? Protože tam jsou pořád vidět pouze prízpěvky týden staré. To nic nového nepřišlo? To bych se divil =)
Odpověď:
Dobrý den, o víkendu přidáme další. Ono je to časově trochu náročné, protože se spousta návrhů musí upravovat do správné velikosti a formátu. Návrhy došlé poštou pak musíme ještě skenovat. Pokusím se vše co nejdříve napravit. -kp-
rabasek (Chodov)
20.3.2009, 21:01
Dobrý den
Dneska když sem byla pro lístky tak předemnou stál týpek bez permice a chtěl po šesti lístkách na každé utkání.Paní u pokladny mu řekla že nemá permici a on že přijel jenom kvůli play off a že tady tu frontu v neděli stát nebude. Beze všeho mu je prodala. Takhle se kšeftuje s lístkama. To jste je mohli dát do volného prodeje rovnou a né dělat předprodej extra pro permanentkáře když to tak neplatí. JAK JE TO MOŽNÉ????
Odpověď:
Dobrý den, bohužel takto zpětně můžeme těžko něco prokázat. Pokud narazíte v předprodeji na problém, je nutné vše řešit okamžitě buď přímo s pokladními, případně ihned vyhledat v kanceláří pana Holého, který předprodej zaštiťuje. Garantuji Vám, že by se vše začalo okamžitě s pokladními řešit. Takto je problematické cokoli dokazovat. Pokladní dostali podrobné informace o pravidlech předprodeje, apelovali jsme na naprosto důsledné dodržování pokynů. Samozřejně nikdy není možné vyloučit chybu. Ale pokud už nastane, je nutné vše řešit okamžitě. Přesto děkujeme za Vaši zprávu. -kp-
Dneska když sem byla pro lístky tak předemnou stál týpek bez permice a chtěl po šesti lístkách na každé utkání.Paní u pokladny mu řekla že nemá permici a on že přijel jenom kvůli play off a že tady tu frontu v neděli stát nebude. Beze všeho mu je prodala. Takhle se kšeftuje s lístkama. To jste je mohli dát do volného prodeje rovnou a né dělat předprodej extra pro permanentkáře když to tak neplatí. JAK JE TO MOŽNÉ????
Odpověď:
Dobrý den, bohužel takto zpětně můžeme těžko něco prokázat. Pokud narazíte v předprodeji na problém, je nutné vše řešit okamžitě buď přímo s pokladními, případně ihned vyhledat v kanceláří pana Holého, který předprodej zaštiťuje. Garantuji Vám, že by se vše začalo okamžitě s pokladními řešit. Takto je problematické cokoli dokazovat. Pokladní dostali podrobné informace o pravidlech předprodeje, apelovali jsme na naprosto důsledné dodržování pokynů. Samozřejně nikdy není možné vyloučit chybu. Ale pokud už nastane, je nutné vše řešit okamžitě. Přesto děkujeme za Vaši zprávu. -kp-
otto
20.3.2009, 20:17
dobrý večer,jsou ještě lístky pro permanentkáře na zítra?děkuji za odpověd
Odpověď:
Dobrý den, jednu vstupenku má ještě zítra rezervovaný každý permanentkář. Pokud bude ale o vstupenky vysoký zájem, je možné, že už se na Vás nedostane v rámci dokupování druhého lístku navíc. Jeden lístek na svou permanentku ale určitě dostanete. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, jednu vstupenku má ještě zítra rezervovaný každý permanentkář. Pokud bude ale o vstupenky vysoký zájem, je možné, že už se na Vás nedostane v rámci dokupování druhého lístku navíc. Jeden lístek na svou permanentku ale určitě dostanete. -kp-
fera (fera******** - Sokolov)
20.3.2009, 09:29
Který hráč energie byl v prvním utkání na Spartě vyhlášen nejlepším hráčem utkání? Prosím.
Odpověď:
Dobrý den, za Energii to v prvním utkání byl Lukáš Pech, včera pak Milan Procházka. -ms-
Odpověď:
Dobrý den, za Energii to v prvním utkání byl Lukáš Pech, včera pak Milan Procházka. -ms-
ananas031 (anan***************)
19.3.2009, 09:06
Dobrý den.Ve včerejším TV utkání nedal gol Bombic,ale Jarda.Reportéři také říkali,že to Jarda tečoval.A taky to bylo dobře vidět ! Co s tím uděláte ? Díky za odpověd a moc uspěchu do dalších boju
Odpověď:
Dobrý den, my se řídíme oficiálním zápisem o utkání, ve kterém byla branka připsána Františku Bombicovi. Jarda navíc není z hráčů, kteří by se vehementně domáhali přepsaní statistik. V reportáži z utkání to ale zpětně zmíním, děkujeme za upozornění. -ms-
Odpověď:
Dobrý den, my se řídíme oficiálním zápisem o utkání, ve kterém byla branka připsána Františku Bombicovi. Jarda navíc není z hráčů, kteří by se vehementně domáhali přepsaní statistik. V reportáži z utkání to ale zpětně zmíním, děkujeme za upozornění. -ms-
Odpověď:
Dobrý den, vůbec neotravujete, jsme skutečně rádi za zpětnou vazbu, je to pro nás nesmírně důležité. Věříme, že situace, jak ji popisujete, byla skutečně jen nějakým nedopatřením. Bohužel prodávat veškeré vstupenky jen u pana Holého skutečně možné není, to není v lidských silách. Pokladní měly veškeré podklady a informace o předprodeji, jestli se vyskytlo skutečně nějaké nadopatření, je nám to líto. Pokud bude probíhat ještě nějaký další předprodej, věnujeme všemu ještě více důrazu. -kp-