Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
Zdeněk (bmp@*************)
7.1.2025, 22:14
Zdeněk (bmp@*************)
30.12.2024, 17:34
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat,zda se klub nějakým způsobem zabývá otázkou bezpečnosti v hale během zápasů v souvislosti se zvyšujícíse návštěvností. Mám nyní mysli potencionální střety mezi fanoušky. Hala ve Varech se v minulosti vyznačovala spíše komornejším prostředím při zápasech. Ostatně i návštěvy byly poloviční. Bere nékdo ohled na to, že při návštěvě přes 5 tisíc( z toho ca 200 v kotli hostů) už to má jiné bezpečnostní parametry. Na zápase s Hradcem bylo hostujících fanoušků až překvapivé množství a hodně se jich určitě během cesty posilnilo. Hodně hostujících fanoušků sedělo mimo sektor vyhrazený pro hosty.Chápu,že se tomu asi nedá zabránit, ale přijde mi to jako časovaná bomba. Pokud se zápas vyhrotí na ledě a emoce se přenesou do hlediště, což se v budoucnu dle mého názoru asi stane, budou mít pořadatelé problém. Někdo už to tady psal v dotazech dříve. Zkuste si jít sednout v Plzni, Litvínově nebo Budějovicích mimo hostující místa.V létě museli při přáteláku s Plzní nastoupit težkoodenci, při zápase s Litvínovem zase musel hlasatel vyvolávat pořadatele za hostující střídačku a při zápase s Hradcem si nějaký fanoušek ze sektoru hostí zašel popovídat s vyloučenými hráči Energie na trestnou lavici. A došel až k plexisklu. Přijde mi to jako selhání pořadatelů. Bude stačit, až někdo chrstne na někoho pivo a můžete mít ve rvačce klidně 20 lidí. Je na to pořadatelská služba připravena?Všiml jsem si, že policejní transportér stál kousek od haly, ale neměli by být policisté vidět i v hale někde v prostoru hostujícího sektoru?
Odpověď:
Dobrý den, odpověď na Vaše otázky bych začal tím, že nemůžeme zamezit tomu, aby si fanoušci hostujících týmů nekoupili vstupenku na jakékoliv místo v hledišti, protože probíhá prodej tzv. Online, takže si na zápas může koupit vstupenku kdokoliv z celého světa. Před každým zápasem se monitoruje jak z naší strany prodej vstupenek, nejenom do celé haly, ale i do sektoru hostů. Zároveň probíhá ze strany policie ČR monitoring organizace zájezdů fanoušků hostů. Zda vypravují autobus, případně, zda se neorganizuje i výjezd problematičtějších jedinců. Na základě těchto informací pak navyšujeme počet osob z agentury do hlediště a to nejenom do průchodů na ochozu, tak i lidí schopných případně fyzicky zasáhnout, kteří jsou v bezprostřední blízkosti sektoru 113. Pokud jde o přítomnost policie ČR, tak ta v hale být nemůže, ale má uvnitř haly pozorovatele v civilu, kteří jsou ve spojení s jejími lidmi mimo arenu. A jakmile by došlo k nějakému problému, mohou být okamžitě povoláni. Samozřejmě, že může dojít k incidentu během zápasu a nemusí se jednat jen o fanoušky hostujícího týmu, ale již několikrát se stalo, že problém vyvolali naši fanoušci, jak z kotle, tak i nějaký horlivý fanda v jakémkoliv sektoru. To byl i případ vámi zniňovaného zápasu s Plzní, který provokoval plzeňské, kteří se pak neudrželi a zašli si za ním… Bohužel k potyčkám občas dochází venku u autobusu fanoušků hostů, který necháváme pod světelnou obrazovkou u autobusu hostujícího týmu. Fanoušky hostů pak necháváme vycházet východem za sektory 113,114,115, aby to měli co nejblíže. Občas se stane i to, že se fanoušci hostujícího týmu od chování některých jedinců distancují, ale to je řídký jev.
Určitě se nic nepodceňuje, bohužel někdy se to přihodí, zabránit tomu nelze.
Přejeme Vám veselého Silvestra a vše nejlepší v roce 2025.
Jiří Holý31.12.2024
Odpověď:
Dobrý den, odpověď na Vaše otázky bych začal tím, že nemůžeme zamezit tomu, aby si fanoušci hostujících týmů nekoupili vstupenku na jakékoliv místo v hledišti, protože probíhá prodej tzv. Online, takže si na zápas může koupit vstupenku kdokoliv z celého světa. Před každým zápasem se monitoruje jak z naší strany prodej vstupenek, nejenom do celé haly, ale i do sektoru hostů. Zároveň probíhá ze strany policie ČR monitoring organizace zájezdů fanoušků hostů. Zda vypravují autobus, případně, zda se neorganizuje i výjezd problematičtějších jedinců. Na základě těchto informací pak navyšujeme počet osob z agentury do hlediště a to nejenom do průchodů na ochozu, tak i lidí schopných případně fyzicky zasáhnout, kteří jsou v bezprostřední blízkosti sektoru 113. Pokud jde o přítomnost policie ČR, tak ta v hale být nemůže, ale má uvnitř haly pozorovatele v civilu, kteří jsou ve spojení s jejími lidmi mimo arenu. A jakmile by došlo k nějakému problému, mohou být okamžitě povoláni. Samozřejmě, že může dojít k incidentu během zápasu a nemusí se jednat jen o fanoušky hostujícího týmu, ale již několikrát se stalo, že problém vyvolali naši fanoušci, jak z kotle, tak i nějaký horlivý fanda v jakémkoliv sektoru. To byl i případ vámi zniňovaného zápasu s Plzní, který provokoval plzeňské, kteří se pak neudrželi a zašli si za ním… Bohužel k potyčkám občas dochází venku u autobusu fanoušků hostů, který necháváme pod světelnou obrazovkou u autobusu hostujícího týmu. Fanoušky hostů pak necháváme vycházet východem za sektory 113,114,115, aby to měli co nejblíže. Občas se stane i to, že se fanoušci hostujícího týmu od chování některých jedinců distancují, ale to je řídký jev.
Určitě se nic nepodceňuje, bohužel někdy se to přihodí, zabránit tomu nelze.
Přejeme Vám veselého Silvestra a vše nejlepší v roce 2025.
Jiří Holý31.12.2024
František Keřka (kere*************)
29.12.2024, 10:59
Dobrý den, nevím na koho se obrátit s mým dotazem, zkusím tady. Jedná se o plexiskla v rozích haly. Jsou neskutečně umaštěná ve spojích od shora dolů a výrazně to snižuje rozhled na celé kluziště, kdy já ze svého sedadla prakticky nevidím na druhou branku. Konktrétně sektor 104, 4. Řada ale myslím, že i v dalších sektorech je to stejně upatlané od rukou. Nevím proč se to nemůže umýt, ale už je to dost zápasů takhle a je to ostuda. Věřím, že se o to někdo co nejdřív postará a my fanoušci zase krásně uvidíme. Děkuji a šťastný nový rok plný výher!
Odpověď:
Dobrý den, Františku, děkujeme za váš podnět a zároveň se omlouváme za snížený výhled. Situaci se společně se zaměstnanci KV Areny pokusíme před příštím domácím domácím utkáním vyřešit. Šťastný nový rok! -th-
Odpověď:
Dobrý den, Františku, děkujeme za váš podnět a zároveň se omlouváme za snížený výhled. Situaci se společně se zaměstnanci KV Areny pokusíme před příštím domácím domácím utkáním vyřešit. Šťastný nový rok! -th-
Manfred (tjjc************************)
29.12.2024, 09:32
Dobrý den, bude klub nějak řešit včerejší jednoznačné ovlivnění zápasu rozhodčími? Pour jasnej zákrok na 5+DKU, gól na 0:2 po přesilovce, která neměla být, vyloučení Reunanena za to, že mu nerozuměl při naší přesilovce a hlavně ty dva krosčeky do obličeje, kdy ti volové vyloučili vzájemně...takovýto amaterismus ze strany rozhodčích jsem dlouho neviděl. Za zmínku také stojí situace, kdy po bitce Černocha s Mudrákem šel k trestné lavici domácích pořvávat na Černocha nějaký hradecký funkcionář, na záznamu čas 2:18:00 a dále...buď ti rozhodčí byli totálně neschopní, nebo tu hájili nějaký jiný zájem, není poprvé, kdy zápas s Hradcem skončil solidní bramboračkou ze strany rozhodčích
Odpověď:
Dobrý den, Manfrede, prohlášení vedení klubu jsme vydali na našem webu. Více se k této situaci nebudeme vracet. -th-
Odpověď:
Dobrý den, Manfrede, prohlášení vedení klubu jsme vydali na našem webu. Více se k této situaci nebudeme vracet. -th-
František Truhlář (frci*********** - Cheb)
26.12.2024, 04:11
Dobrý den zakoupil jsem vstupenku v aplikaci HC Energie a nemohu se zúčastnit zápasu, mohu vstupenku nějak vrátit?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, zakoupené vstupenky vrátit nelze. V aplikaci ji můžete darovat a převést někomu z vašich známých a vstupenka tak nepropadne. -th-
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, zakoupené vstupenky vrátit nelze. V aplikaci ji můžete darovat a převést někomu z vašich známých a vstupenka tak nepropadne. -th-
Tomáš Kšír (toma**************** - Votjanov)
22.12.2024, 17:33
Chtěl bych si stěžovat na soutěž o druhé přestávce v zápase s MLB, my, co jsme byli na prvních 3 místech jsme nebyli vpuštěni na led i přes ukázání výsledků a byli tam puštěni totálně jiní lidé, příště si prosím ověřte pořádně soutěžící...
Odpověď:
Dobrý den, Tomáši, omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Došlo k chybě v komunikaci, vše jsme hned po vašem podnětu předali na patřičná místa. Situace se již nebude opakovat. -th-
Odpověď:
Dobrý den, Tomáši, omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Došlo k chybě v komunikaci, vše jsme hned po vašem podnětu předali na patřičná místa. Situace se již nebude opakovat. -th-
Petr Murin (petr*************** - Karlovy Vary)
20.12.2024, 16:36
Dobrý den,dnes tedy 20.12.2024 jsem chtěl ve své aplikaci uvolnit místo na zápas 22.12.2024 a pro tento zápas už tato funkce nebyla aktivní. Nemůžu nikde najít, kolik dnů před zápasem se místo může uvolnit. Děkuji za info
Odpověď:
Dobrý den, díval jsem se na zápas s Mladou Boleslaví, zda tam byla nějaká uvolněná místa a uvolněná jinými fanoušky byla. Tak nevím, jakým způsobem vám v aplikaci nešlo vaše místo uvolnit. Nicméně po svátcích se obrátím s tímto dotazem na Ticketportal, jestli mi dají nějaké vysvětlení, nebo radu.
Přejeme Vám veselého Silvestra a vše nejlepší v roce 2025.
Jiří Holý 31.12.2024
Odpověď:
Dobrý den, díval jsem se na zápas s Mladou Boleslaví, zda tam byla nějaká uvolněná místa a uvolněná jinými fanoušky byla. Tak nevím, jakým způsobem vám v aplikaci nešlo vaše místo uvolnit. Nicméně po svátcích se obrátím s tímto dotazem na Ticketportal, jestli mi dají nějaké vysvětlení, nebo radu.
Přejeme Vám veselého Silvestra a vše nejlepší v roce 2025.
Jiří Holý 31.12.2024
Tomáš (toma**************** - Vojtanov)
17.12.2024, 11:16
Dobrý den, proč neprobíhá hlasatelem představení soupeřových soupisek? Hezký den, Tomáš
Odpověď:
Dobrý den, Tomáši. S odpovědí jsme čekali, abychom mohli vše řádně ověřit. Soupisky soupeře jsou zveřejňovány na kostce pravidelně během rozbruslení. -th-
Odpověď:
Dobrý den, Tomáši. S odpovědí jsme čekali, abychom mohli vše řádně ověřit. Soupisky soupeře jsou zveřejňovány na kostce pravidelně během rozbruslení. -th-
Miroslav Kovář (kova******************** - Karlovy Vary 7)
13.12.2024, 11:59
Mám otázku, proč máte tak hlasité reproduktory. Je to velice nepříjemné při hokejových utkáních a nevím, zda se neobrátím na životní prostředí nebo jiný orgán, aby tomu zabránil a bylo to v normě. Děkuji za vyřízení a jsem s pozdravem
M. Kovář
Odpověď:
Dobrý den, na problému s ozvučením haly usilovně pracujeme společně s vedením KV Arény, která odpovídá za technické vybavení haly. Začátkem ledna by měla proběhnout výměna některých zesilovačů, a to především blízko sektoru 102, kde je problém největší. Současně s výměnou bude provedena zvuková optimalizace všech reproduktorů a pokusíme se tak problém alespoň z části vyřešit. Do té doby se budeme snažit vyjít vstříc fanouškům a zvuk při zápase ztišit tak, aby zážitek z hokeje nebyl nepříjemný. Omlouváme se za způsobené problémy a děkujeme za podnět.
Jiří Holý
M. Kovář
Odpověď:
Dobrý den, na problému s ozvučením haly usilovně pracujeme společně s vedením KV Arény, která odpovídá za technické vybavení haly. Začátkem ledna by měla proběhnout výměna některých zesilovačů, a to především blízko sektoru 102, kde je problém největší. Současně s výměnou bude provedena zvuková optimalizace všech reproduktorů a pokusíme se tak problém alespoň z části vyřešit. Do té doby se budeme snažit vyjít vstříc fanouškům a zvuk při zápase ztišit tak, aby zážitek z hokeje nebyl nepříjemný. Omlouváme se za způsobené problémy a děkujeme za podnět.
Jiří Holý
Marek (66ba************** - Ostrov)
12.12.2024, 07:43
Dobrý den vím že Ondřej beránkovi končí smlouva a Jakub Flek ho přemlouvá do Komety moc bych si přál aby podepsal Ondra ve Varech dlouhodobou smlouvu udělejte prosím proto vše co je ve vašich silách a naopak ať se vrátí Kuba Flek aby to bylo obráceně aby nešel Bery do komety ale Jakub zpátky do varu a hráli tady s Berym. Vždy když je někdo výborný ve Varech tak odejde a ten kádr potom hapruje a nemá stabilního hráče které je hvězda a držák týmu. Nechci nic od Ježíška jenom by si přál aby byl stabilní tým s dobrým hráčema a Bery zůstal. Děkuji za vyslyšení a brzkou odpověď s pozdravem Marek
Odpověď:
Dobrý den, s Ondrou Beránkem jednání o jeho setrvání probíhají, ale pochopitelně nejsme jediní, kteří se s ním chtějí dohodnout. Co se týká Jakuba Fleka, má v Kometě podepsanou smlouvu, minimálně ještě na příští sezonu. S pozdravem
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, s Ondrou Beránkem jednání o jeho setrvání probíhají, ale pochopitelně nejsme jediní, kteří se s ním chtějí dohodnout. Co se týká Jakuba Fleka, má v Kometě podepsanou smlouvu, minimálně ještě na příští sezonu. S pozdravem
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, platí termín 23. ledna v 17:30 hodin. Pokud chcete vstupenky vrátit, postupujte podle tohoto návodu:
Z technických důvodů byl zápas HC ENERGIE KARLOVY VARY – HC DYNAMO PARDUBICE, plánovaná na 24.01.2025 - a v místě KV ARENA – KARLOVY VARY přesunuta. Nově se akce uskuteční dne 23.01.2025 od 17:30 hod. Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 17.01.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář,
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz. 4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Jiří Holý