Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
jakub (cuba*************)
20.10.2023, 11:00
Eduard Tekelík (edat************* - Ostrov)
18.10.2023, 21:24
Dobrý den, rád bych šel na hokej se svým 16 - ti měsíčním synem, mohu vejit na stadion s golfkama?
Děkuji za odpověď, Eda.
Odpověď:
Dobrý den, dítě s kočárkem dovnitř pouštíme, ale s kočárkem do sektorů vás nepustíme, dítě si můžete vzít na klín.
Jiří Holý
Děkuji za odpověď, Eda.
Odpověď:
Dobrý den, dítě s kočárkem dovnitř pouštíme, ale s kočárkem do sektorů vás nepustíme, dítě si můžete vzít na klín.
Jiří Holý
Martin (Mart******************* - Karlovy Vary)
18.10.2023, 10:18
Dobrý den,měl bych k vám prosbu,dalo by se odstranit krycí sklo pod sektorem 106,jedná se o to které je před schodama v 11 řadě.
Jde o to že nás vozíčkářů letos přibylo a tak někteří z nás musí sedět uplně na kraji u schodiště a přes sklo je hůře vidět.
Vložil bych sem fotku aby jste věděli které sklo myslím ale bohužel to zde nejde.
Pokud by to bylo možné bylo by to super.
Odpověď:
Dobrý den Martine, bohužel sklo je tam z bezpečnostní důvodů a odstranit nelze. Vozíčkářů letos nepřibylo, jen se všichni přesouvají za branku nad výjezdem rolby a na druhé straně (za brankou) nikdo z nich prakticky není. Hold se všichni na jednu stranu bohužel vejít nemůžete.
Jiří Holý
Jde o to že nás vozíčkářů letos přibylo a tak někteří z nás musí sedět uplně na kraji u schodiště a přes sklo je hůře vidět.
Vložil bych sem fotku aby jste věděli které sklo myslím ale bohužel to zde nejde.
Pokud by to bylo možné bylo by to super.
Odpověď:
Dobrý den Martine, bohužel sklo je tam z bezpečnostní důvodů a odstranit nelze. Vozíčkářů letos nepřibylo, jen se všichni přesouvají za branku nad výjezdem rolby a na druhé straně (za brankou) nikdo z nich prakticky není. Hold se všichni na jednu stranu bohužel vejít nemůžete.
Jiří Holý
Olda (onne***************** - Chodov)
17.10.2023, 15:29
Dobrý den, chtěl bych vzít děti poprvé na zápas do KV Areny. Máte vyhrazená místa pro rodiče s menšími dětmi v nějakém konkrétním sektoru? Případně do jakého sektoru byste mi doporučili koupit vstupenky? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, vysloveně vyhrazená místa pro rodiče s malými dětmi nemáme. Záleží jen na Vás jaký sektor si vyberete. Děti od 80cm výšky do 15.let mají stejnou cenu 120,-Kč do všech sektorů. Pokud chcete sedět na nejlepších místech, vyberte si si místa v sektorech 101,102,109,110,111 a 118. Osobně bych Vám doporučil sektor vybírat ze sektoru 107, nebo ze sektoru 117. Přejeme Vám pěkný sportovní zážitek.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, vysloveně vyhrazená místa pro rodiče s malými dětmi nemáme. Záleží jen na Vás jaký sektor si vyberete. Děti od 80cm výšky do 15.let mají stejnou cenu 120,-Kč do všech sektorů. Pokud chcete sedět na nejlepších místech, vyberte si si místa v sektorech 101,102,109,110,111 a 118. Osobně bych Vám doporučil sektor vybírat ze sektoru 107, nebo ze sektoru 117. Přejeme Vám pěkný sportovní zážitek.
Jiří Holý
Holger Fuchs (holg***************** - Hof)
17.10.2023, 15:28
Hallo HCE ! Ich hoffe, Sie verstehen mich auf Deutsch. Wir sind eine Gruppe großer Fans aus dem Raum Hof / Deutschland. Wir sind auf der Suche nach Möglichkeiten, die Spiele des HCE, speziell die Auswärtsspiele, im livestream zu verfolgen. Über die auf der Homepage genannten Möglichkeiten ist dies aus Deutschland leider nicht möglich (tschechische Telefonnummer erforderlich). Könnt Ihr uns bitte helfen? Viele Grüße aus Hof / Deutschland
Odpověď:
Hallo, zusätzliche Ligaspiele können aus dem Ausland auf der Website https://www.fanseat.com/tipsport-extraliga angesehen werden. Beste grüße Daniel Kubelka
-dk-
Odpověď:
Hallo, zusätzliche Ligaspiele können aus dem Ausland auf der Website https://www.fanseat.com/tipsport-extraliga angesehen werden. Beste grüße Daniel Kubelka
-dk-
Pravidelny permanentkar (vary***********)
15.10.2023, 17:12
Dobry den, cekal jsem, ze se to s novou sezonou rapidne zlepsi. Ale komukoliv outsourcujete gastro v hale, to je jedna velka tragedie. Jeste jsem nevidel nejvyssi sportovni udalost v zemi, kde by neumeli predtocit pivo, mit dostatek peciva a byt pripraveni na “naval”. Chcete mit v hale plno a dostatek fanousku kazdy domaci zapas, to jim vedle programu ale musite nabidnout i odpovídající obcerstveni. Odpovídající kvalitou i cenove tedy. Aktualne jsou nabízené sluzby na urovni krajského preboru…
Odpověď:
Dobrý den, na začátek vysvětlení. Klub za občerstvení v hledišti neodpovídá. Občerstvení v hledišti, nejenom při našich zápasech, zajišťuje společnost, která má smlouvu s KV Arenou a nikoliv s klubem. My jen můžeme předávat připomínky nespokojenosti/spokojenosti. Pochopitelně, že Vaší připomínku předáme na KV Arenu, protože nám není lhostejné, jaké zážitky si náš divák ze zápasu odnáší.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, na začátek vysvětlení. Klub za občerstvení v hledišti neodpovídá. Občerstvení v hledišti, nejenom při našich zápasech, zajišťuje společnost, která má smlouvu s KV Arenou a nikoliv s klubem. My jen můžeme předávat připomínky nespokojenosti/spokojenosti. Pochopitelně, že Vaší připomínku předáme na KV Arenu, protože nám není lhostejné, jaké zážitky si náš divák ze zápasu odnáší.
Jiří Holý
Lukáš Vondráček (luka**************** - Sokolov 1)
15.10.2023, 09:54
Dobrý den , chci si přidat do appky moji permanentku ,ale chce to tam zadat nějaký overovaci kód ? Kde ho seženu? Permanentku mám koupenou přes zaměstnavatele
Odpověď:
Dobrý den, Lukáši. Napište nám na mail marketing@hokejkv.cz desetičíselný kód Vaší permanentky, sektor, řadu a číslo sedadla a kód Vám obratem přijde do mailu. Více informací o aplikaci naleznete v tomto článku.
-dk-
Odpověď:
Dobrý den, Lukáši. Napište nám na mail marketing@hokejkv.cz desetičíselný kód Vaší permanentky, sektor, řadu a číslo sedadla a kód Vám obratem přijde do mailu. Více informací o aplikaci naleznete v tomto článku.
-dk-
Zdeňka Příplatová (zden************** - Karlovy Vary)
14.10.2023, 20:37
Dobrý den v apce se nedají články posouvat a číst. Ostatní záložky fungují ok. Nefunguje na iphonu.
Odpověď:
Dobrý den. U nás v aplikaci vše funguje. Zkuste ji odinstalovat a znovu nainstalovat. Pokud by problém přetrvával, napište nám na marketing@hokejkv.cz. -dk-
Odpověď:
Dobrý den. U nás v aplikaci vše funguje. Zkuste ji odinstalovat a znovu nainstalovat. Pokud by problém přetrvával, napište nám na marketing@hokejkv.cz. -dk-
Filip Zacharias (a@a.**)
14.10.2023, 13:01
Dobry den, na zapas s Pardubicemi jsou dostupné pouze listky, ktere vidim na Ticketportal? Nebo jsou jeste nejake dalsi neuvolnene? Konkretne se ptam na sektor 109, chtel bych sedet vedle pratel. Dekuju
Odpověď:
Dobrý den, Filipe. Vstupenky na utkání s Pardubicemi uvolňujeme postupně. V sektoru 109 držíme i blokace pro naše partnery. Napište nám každopádně na email marketing@hokejkv.cz o jaká místa byste měl zájem, a zkusíme to vyřešit. -dk-
Odpověď:
Dobrý den, Filipe. Vstupenky na utkání s Pardubicemi uvolňujeme postupně. V sektoru 109 držíme i blokace pro naše partnery. Napište nám každopádně na email marketing@hokejkv.cz o jaká místa byste měl zájem, a zkusíme to vyřešit. -dk-
Jiří Kafka (jika************* - Chodov)
13.10.2023, 14:01
Jak do aplikace zadat permanentku? Kde najdu ověřovací kód?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den. Napište nám na mail marketing@hokejkv.cz desetičíselný kód Vaší permanentky, sektor, řadu a číslo sedadla a kód Vám obratem přijde do mailu. Více informací o aplikaci naleznete v tomto článku.
-dk-
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den. Napište nám na mail marketing@hokejkv.cz desetičíselný kód Vaší permanentky, sektor, řadu a číslo sedadla a kód Vám obratem přijde do mailu. Více informací o aplikaci naleznete v tomto článku.
-dk-
Mam otázku ohledně aplikace energie a nákupu vstupenky.
1) Zakoupil jsem dvě vstupenky, jak můžu sdílet druhou vstupenku pro známého s kterým jdeme společně na utkaní do jeho aplikace? Nebo musím udělat printscreen a poslat mu ho?
2) je možnost si vstupenku nahrát do wallet (ios), stejně jako např. letenky, nebo tato možnost podporována není?
Díky za váš čas.
Odpověď:
Dobrý den, Jakube.
1) Přímé přenechání, přeposlání, jednotlivých vstupenek aplikace zatím nepodporuje, je tedy nutné použít metodu printscreenu obrazovky. Každopádně děkujeme za Váš podnět a předáme k zapracování.
2) Tuto možnost aplikace nepodporuje a o jejím zavedení zatím v dohledné době neuvažujeme.
Daniel Kubelka