Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
1. Když jsem včera přišel k pokladně tak mi ta paní řekla že je volno jen v sektoru 114 a 115(za brankou) a že jinde už volno není...Začal zápas a na druhé straně tedy sektory 106 a 105 nebyly plně zaplněny...tak proč nám paní upokladny teda řekla že jinde volno není...
2. V jakém sektoru bude Fanclub? předpokládám že to bude sektor 113 protože tam včera pár lidí z fanklubu sedělo.
3. Bude před začátkem zápasu na kostce nějaký program (například rozhovory s hráči atd...)?
4. Proč v občerstveních dávaj limonádu do kelímků a víčka si nechají?Neni to náhodou tim že personálsbírá kódy z coca col?:-)
5. V čem se budou lišit nové dresy???
Odpověď:
Dobrý den,
režie to má hrozně těžké. Ne vše zatím funguje úplně ideálně, ale všichni na nedostatcích doslova dnem i nocí pracujeme. Do extraligy musí být vše vybroušené a posuny budou vidět s každým dalším přípravným zápasem.
1.) Problém je v tom, že aréna doposud nedisponuje odbavovacím systémem. Není tedy možné, aby měla paní na pokladně na monitoru zobrazené jednotlivé sektory a v nich volná místa (na které by snadným kliknutím vytiskla vstupenku). Vstupenky se musely provizorně předtisknout na klubu, proto nebyl výběr na každé z pokladen kompletní. Za toto se samozřejmě omlouváme, ale jiné řešení bohužel aktuálně možné není. Na extraligu už musí vše běžet. Bohužel jsme odkázáni na to, kdy budou instalovány turnikety a související systém (neřeší HC Energie!).
2.) Ano, fanklub má pro své potřeby vyblokován celý sektor.
3.) Program na kostku určitě řešíme, prosíme o trochu trpělivosti. Není to úplně tak jednoduché. Každopádně s režií v současnosti kostku a program velmi intenzivně řešíme.
4.) Nebojte, personál Vás určitě ošidit nechce. Jde o bezpečnost. Jednoduše řečeno, s otevřenou lahví se špatně hází a možnost případného zranění je nižší. Je to standardní řešení. Snad se jednou dočkáme doby, kdy tato opatření budou zbytečná.
5.) Mělo by jít pouze o rozmístění log partnerů. -kp-
včera hokej super, aréna pěkná, jídlo dobré za dobrý peníz. Jen bych měla pár maličkostí k organizaci. To že byli šílený fronty protože lidi nevěděli kam si mají vzít lístek budiš to se vyvrbí až lidi nebudou hledat v plánku kde že chtějí sedět.To že na plechárně byli dvě pokladny na skoro poloviční kapacitu a tady jsou také pouze dvě pokladny je nedomyšlené. To že já permanentkář musím jít jinými dveřmi do haly nez vstupenář(dítě), když nejsou fronty je nepochopitelné. Kuřárna praskala ve švech a i když se kouřilo venku tak na menším prostoru byl stejný počet lidí co v plechárně na dvou místech.Možná by se mohlo chodit kouřit i před halou.Na vrácenky. Komentátor by mohl dát trochu života do toho umírání při vyhlašování golů, ofsajdů atd. Chyběla mi alespon nějaká hudba po gole, a vyvolávání jména střelce gólů. Byli jsme na to zvyklí a myslím si že by bylo škoda když si na to lidi zvykli to měnit, když se změnila hala. Vím že to byl první zápas v aréně a doufám že se to vybrousí než začne liga. Věřím že za ten měsíc mouchy vychytáte a zajistíte divákovi nejenom pěkný pohled na hokej ale i atmosféru.
S pozdravem Petra Rabasová
P.S.Lukášovi Sáblíkovi vše nej k dnešním narozeninám.
Odpověď:
Dobrý den, naprosto souhlasím, že je toho mnoho co zlepšovat. Spousta problémů je technických na straně aréně, také pro režii kostky to byla vůbec první zkušenost, mohl bych pokračovat dále a dále. Chci Vás ubezpečit, že budeme dělat vše pro to, abychom byli na extraligu dokonale připraveni a nachystali Vám pěkné zážitky nejen s hokejem, ale i vším okolo. Zachovejte nám prosím přízeň, pokusíme se nezklamat.
Děkujeme za přání Lukášovi, vyřídíme. Pěkný den. -kp-
Odpověď:
Děkujeme, klukům vyřídíme. Vážíme si Vaší přízně. -kp-
Odpověď:
Děkujeme za přízeň. -kp-
1.Bylo vydět že jste dostali do rukou novou halu a s tim i spojené nové problémy a začátky.
2.bych vám rád napsal co by se mělo zlepšit během utkání:Obsluha kostky,multifunkční pás,dále pak efekty např při golu hymně atd získat zvuk sireny a taky by se nemělo stávat že bude te mít problémy s osvětlováním a myslim si že by ste se s výše uvedenýmy zádrheli naučit je ovládat do 11.9 kde bude nejspíš vyprodáno
3.Kdy bude v provozu odbavovací systém protože včera při prodeji vstupenek sem se bál že už nebudou a jak sem i koukal tak většina míst pro permanentkáře byla neobsazena a jestli neplánujete další 2 pokadny a jeslti ty včerejší vstupenky byli finální a nebudou jiné třebas širší atd.Děkuji za zodpovězení otázek a přeji hezkí den
Odpověď:
Dobrý den,
problémů je skutečně spousta. Aréna je obrovská, nová, sbíráme zkušenosti. Začátek to byl pro nás všechny hodně náročný a spoustu problémů si uvědomujeme.
2.) Obsluhu kostky a celé pokrytí zápasu kamerami bude mít na starosti profesionální tým odborníků (včera vše obsluhovalo 12 lidí). Všechno je to pořádná alchymie. Ale ubezpečuji Vás, že pracovníci režie i klub HC Energie bude dělat vše pro to, abychom vše co nejdříve vychytali a nemohla se stát různá nedopatření a drobné problémy. Možnosti multimédií v aréně jsou skutečně velké a budeme se snažit tento potenciál plně využít.
3.) Také spíše problém KV Areny, která areál spravuje. Sami jsme z toho trochu nešťastní a mrzí nás včerejší dlouhé fronty a problémy. Nicméně turnikety by měly být nainstalovány do konce srpna. Věříme, že se vše stihne. Nicméně HC Energie v tomto směru žádné kroky podniknout nemůže... Samotný systém prodeje jednotlivých vstupenek na přípravná utkání budeme v nejbližší době řešit, abychom se vyhli podobným situacím, jako včera.
Velice děkujeme za Vaše připomínky a těšíme se i na další poznámky k fungování arény. Každá informace z jiného pohledu nám pomůže vytvořit v aréně ten komfort, který jsme si všichni od nového hokejového domava slibovali. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, v případě postupu by se utkání včlenila do stávajícího rozpisu, nic by se nerušilo. Semifinále je naplánováno na 25. srpna a finále na 1. září. -ms-
chtěl jsem se zeptat, do kdy bude možnost koupě permanentní vstupenky??? Jestli se dá koupit i například v září nebo na konci září??
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den, myslím, že by to neměl být problém. Jen to pro Vás nebude tak výhodné, jako nyní. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, obraťte se prosím přímo na pracovníky fanshopu. Hned vedle otázek na redakci naleznete podobnou rubriku, kde pravidelně odpovídají pracovníci sportovní prodejny v KV Areně. Určitě Vám sdělí, zda je to možné a reálné. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, omlouvám se, že jsem prozatím na Váš dotaz neodpověděl. Bohužel sám toto nevím, přeposlal jsem na vedení... Pokusím se odpověď do zítřejšího zápasu zjisit. Ještě jednou se omlouvám. -kp-
Odpověď:
Děkujeme za přízeň. -kp-