Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
Tak to je vtipne:-) Ale dobre,jsem tu,kvuli jine zalezitosti,zapomnel jsem heslo na pridavaní prispevku,ci psani na trenera,Jmeno je stanislav Vrbeník , mesto Chodov
Odpověď:
Dobrý den, heslo zasláno na Váš mail. -kp-
Odpověď:
Znovu jsem se podíval na soutěží schránku a už tam Vaše návrhy vidím. Za chvíli budou i v galerii. Děkujeme. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, je to jak kdy. Dávám do galerie vždy návrhy za více dní najednou. Návrhy je nutné před vložením upravit (jednotné rozlišení a formát, u návrhů zaslaných poštou se vše skenuje), takže to není časově úplně jednoduché. Proto volíme toto řešení. Nyní by ale měly být všechny zaslané návrhy umístěné v galerii. Pokud si myslíte, že Váš odeslaný návrh v galerii chybí, určitě dejte vědět. Chybu jsem někde samozřejmě udělat mohl. -kp-
jsme nejlepsi ze ano a nikdonas nemuze poryzit proto ze jsme jako zeleza energie KARLOVY VARY zelena, cerna,byla,zluta jsou nejlepsy a fandim vam vary
Odpověď:
Děkujeme za podporu! -kp-
Odpověď:
Dobrý den. V e-shopu nejsou, myslel jsem spíše kontaktovat pracovníky kamenného obchodu (obchod@hokejkv.cz nebo telefonicky na čísle +420 353560289, +420 602415420). Poptejte se, zda se nedají nějak objednat. Omlouvám se, o tomto nemám moc přehled. -kp-
Odpověď:
Do play off jsme už postoupili. Mrkněte se na e-shop: http://www.hokejkv.cz/katalog.asp. -kp-
v pořádku , vím , že ani já nemohu najít jednoduché řešení. Jako v běžném životě , na něčem se lidé shodnou , na něčem ne. Asi oba tušíme,že cca. 2000 permanentkářů by rezervaci přes e-mail či telefon najednou nezvolilo :) .Někdo by prostě bez problémů stejně zašel v klidu pro vstupenky v dny předprodeje , pokud by měl čas a preferoval by v den zápasu už jen bezproblémovou návštěvu zápasu. Někdo by zvolil rezervaci přes telefon či e-mail, pokud by věděl , že v dny předprodeje nestíhá nebo mu nevadí prožít si "bitvu" o vstupenky v den zápasu nebo někdy předem. Někdo by to třeba zase řešil tím, pokud nemůže osobně sám , tak by vyslal někoho za sebe (určitě by se našly i party permanentkářů , které mohly za sebe vyslat jednoho "pověřeného" a ten by udělal nákup pro více kamarádů ) atd. atd. Zrovnatak ani já nemohu tvrdit , že přesně vím , jak to vše vyřešit ke spokojenosti všech a že můj návrh by nezpůsobil nějaký kolaps či nepředvídatelnou událost.
Co se týká vstupenek na pondělní zápas, máte možná pravdu,že jsem to mohl risknout v neděli vyrazit na "výlet" do K.V.- mohlo to vyjít a nemuselo (teď už víme , že by to vyšlo). Přesto si myslím , že těch cca. 400 nezaplněných míst při pondělním utkání je nesmírná škoda a problém nebude asi jen u fanoušků. Dobrý obchodník,pokud mu na skladě zůstává 10% neprodaných výrobků (a to dokonce v době , kdy je po nich vysoká poptávka) také nehledá chybu jen u zákazníků , ale začne s pátráním u sebe , proč tomu tak je. :). Možná je opravdu jednou z příčin nepoměr mezi zvolenými výhodami pro permanentkáře (spíše myslím časové než co do principu) a pro ostatní (tady vlastně o výhodách řeč není).
V každém případě chápu , že vzhledem ke kapacitě stadionu jsou utkání play-off (někdy i u atraktivních zápasů zákl. části)vyjímečná. Uvidíme , co se bude dít , až budou utkání HC Energie v nové areně.
Přeji hezký den.
Odpověď:
Dobrý den, chybu u fanoušků rozhodně nehledáme. Opět jsme se snad poučili. Každopádně si stále myslím, že toto řešení bylo i ze zpětného pohledu pro naprostou většinu fanoušků nejlepší možné. Pro další předprodej se pokusíme zařídit tak, aby bylo určitě vyprodáno a zároveň proběhl předprodej i volný prodej co nejpříznivěji pro všechny fanoušky. -kp-
Odpověď:
Dobrý den, také to bude asi jeden z důvodů. Ceny budou obdobné jako ve srovnatelných halách v ČR (např. Liberec). Přesné ceny ještě určeny nebyly. -kp-
nerad bych se přel o tom , co bylo . Důležité je pokusit se o to ,aby vše bylo příště lepší - bavíme-li se nyní o způsobu předprodeje. A to jak ze strany klubu , tak třeba i z mé strany (pokusím se ubrat z mého osobního pohledu). Jak jsem již dříve psal , chápu,že permanentkáři dostávají určitou výhodu.Jen se mi zdá , že je vzhledem k počtu míst na stadionu až příliš velkorysá.Co by bránilo držitelům permanentek zarezervovat si vstupenky třeba telefonicky (to by se prakticky rovnalo tomu,že telefonicky rezervované jsou prodané) a nemuselo by se čekat,až se všichni vrátí ze svého putování za klubem (navíc si nejsem jistý ,že by všichni jezdili s klubem na zápasy k soupeřům a nemohli si vstupenky pořídit). Uvedu konkrétní příklad právě teď pro semifinále: v pondělí 16.3. večer už bylo jasné , kdy HC Energie bude hrát a s kým , již od úterý mohly telefonicky probíhat rezervace pro permanentkáře s tím , že ti , co by vyrazili s týmem do Prahy , by si vstupenky mohli vyzvednout v pátek , sobotu.V každém případě už by bylo ale např. v pátek zřejmé , kolik vstupenek je volných do volného předprodeje. A předprodej mohl probíhat od soboty...a ne až v den zápasu.
Nechci unavovat popisem mé situace a případném putování desítek km s dětmi v neděli pro vstupenky "naslepo" do K.V. (už jsem popisoval jinde) - ale jen pro vysvětlení - pokud by byl volný předprodej alespoň jeden den před zápasem , mohl bych vyrazit do K.V. (a asi nejenom já) a vystát si frontu sám ... a v den zápasu už bych nemusel "trápit" ani děti ani sebe přešlapováním "x" hodin ve frontě , ale jít celkem v pohodě jen na zápas. A to ,že byl prodej v neděli bez front (jak píšete) , to jsem nečekal ani já (vzhledem k uváděnému počtu "volných" vstupenek) ....a myslím , že asi ani vy.
...a jedna malá drobnost : vy jste opravdu v sobotu věděli , kolik bude volných vstupenek na pondělí ? Vždyť se přece na pondělí prodávaly vstupenky i v neděli...
Nerad bych , aby se naše diskuse zvrhla v nějaké nepříjemnosti. Jde o to , hledat nějaké cesty , jak vylepšit současný stav. Vím, že těch pohledů na situaci je spousta a každý dává přednost něčemu jinému. Na druhou stranu každý názor by mohl pomoci...
Přeji pevné nery s "nespokojenými" fanoušky :) a týmu super sportovní výsledky . Klukům to na domácím stadionu proti Spartě opravdu šlapalo .
Odpověď:
Dobrý den, předně Vás chci ubezpečit, že jsme skutečně rádi za každý názor, a proto se s Vámi pokouším v rámci možností této rubriky diskutovat. Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Rozumím i Vaší připomínce ohledně cestování s dětmi "naslepo". Nemohu ovšem souhlasit s telefonickými rezervacemi. Permanentkářů je cca 2000, asi si dovedete představit, jak by vypadaly telefonní linky na zimním stadionu a kolik bychom museli vyčlenit personálu na zajištění této služby. To samé by se dalo říci o rezervaci přes e-mail. Pochybuji, že by někdo dal přednost jedné cestě na stadion navíc před touto rezervací a vyzvednutím vstupenky před zápasem. A asi si dovedete představit, jak by vypadala tato rubrika, pokud by se někdo nemohl třeba dovolat:-).
V sobotu jsme věděli, že je na pondělí stále dostatek neprodaných vstupenek a také jsme to deklarovali na webu. Pokud byste měl zájem jen o pondělní zápas, mohl jste si zajet zakoupit vstupenky sám v neděli. Ale vím, že toto už jsou jen zpětné spekulace. Je nám líto, že jste nemohl obě utkání vidět naživo. Pokud to bude možné, pokusíme se Vaše připomínky zapracovat do způsobu dalšího předprodeje. Věřte, že veškeré podněty z této rubriky pečlivě zvážíme a pokusíme se udělat maximum pro klidný a úspěšný předprodej. Vždy je ale složité vyjít vstříc úplně všem. Děkujeme za trpělivost, důvěru i přízeň. -kp-
Odpověď:
Díky za upozornění, ještě na to mrknu. -kp-