Ptejte se - Redakce a webmaster
Potřebujete něco vědět? Objevili jste na webu chybu? Máte námět na zlepšení těchto stránek? Pak je tu pro vás tato rubrika!
Daniel Ožana (doza************ - Vítkovice)
5.10.2018, 23:00
jaroslava brejchova (brej******************* - ceske budejovice)
26.9.2018, 19:30
Dobry den,mame zakoupenou permanentku pro dceru do 130cm, je mozne doplatit rozdil na toto misto pokud by potreboval jit clovek bez slevy.dekuji za odpoved.
Odpověď:
Dobrý den, ano je to možný. Změnu můžeme provést každý všední den od 14:00 do 16:30.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, ano je to možný. Změnu můžeme provést každý všední den od 14:00 do 16:30.
Jiří Holý
Tr4 (Jog@** - Izvj)
24.9.2018, 22:01
Uz je to zas zruseny?
Odpověď:
Dobrý den, co máte na mysli? -dk-
Odpověď:
Dobrý den, co máte na mysli? -dk-
Lukáš (acs9*********** - Dalovice)
22.9.2018, 03:43
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co máme udělat pro to, abych nemusel chodit slevovým turniketem, i když mám pernametku za plnou cenu bez jakékoliv slevy kromě té předsezoní 200 Kč za vlastnictví permice za minulý ročník. Díky moc
Odpověď:
Dobrý den, na monitoru turniketu se na tuto permanentku zobrazuje VSTUPENKA SE SLEVOU VĚRNOSTNÍ. Při zápase s Boleslaví minulou neděli byly tyto permanentky chybně posílány na slevový turniket, podobně jako i jiné neslevové vstupenky. Systém turniketů byl nově nakonfigurován a tyto permanentky jsou již průchozí všemi turnikety. Zobrazení VSTUPENKA SE SLEVOU VĚRNOSTNÍ je jen oznámení, že byla zakoupena s bonusem za minulou sezonu, ale není slevová.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, na monitoru turniketu se na tuto permanentku zobrazuje VSTUPENKA SE SLEVOU VĚRNOSTNÍ. Při zápase s Boleslaví minulou neděli byly tyto permanentky chybně posílány na slevový turniket, podobně jako i jiné neslevové vstupenky. Systém turniketů byl nově nakonfigurován a tyto permanentky jsou již průchozí všemi turnikety. Zobrazení VSTUPENKA SE SLEVOU VĚRNOSTNÍ je jen oznámení, že byla zakoupena s bonusem za minulou sezonu, ale není slevová.
Jiří Holý
Miroslav Handlíř (mc.c*************** - Karlovy Vary)
17.9.2018, 15:30
Dobrý den,
myslíte, že je normální, aby pro pernamenkáře byly přístupné pouze dva turnikety ?
A ještě jedna poznámka, několikrát v reklamní pauze zaznělo....KV aréna.... Přece jen, někdo si zaplatil jiný název.
Odpověď:
Po devíti letech provozu areny došlo v tomto týdnu k upgradu odbavovacího systému, který byl na hraně životnosti. V pátek večer proběhl kompletní test odbavovacího systému, který proběhl naprosto v pořádku. Byl jsem u tohoto testu, při kterém se testovaly všechny vstupenky i permanentky. Vše proběhlo v pořádku a se zainteresovanými stranami jsem se rozešel s konstatováním, že je nový systém ve správném režimu. Bohužel v den zápasu došlo k technickým problémům, které si nedokážeme vysvětlit a výsledkem těchto problémů bylo, že všechny vstupenky a některé permanentky byly posílány na slevový turniket. Technici se snažili provést určité změny, aby alespoň část vstupenek i permic prošla všemi turnikety a ne jen těmi slevovými.
Nás to samozřejmě mrzí, že se toto stalo a snažili jsme se najít co nejlepší řešení, ale bylo to složitý a ne všechny problémy se podařily odstranit. Nejsem IT technik, proto Vám nedokážu popsat co se přihodilo. Každopádně se bude na odstranění problému intenzivně pracovat, aby bylo všechno v pořádku.
Náš klub nemá ve smlouvě s KV Arenou s.r.o., že musí uvádět název titulárního partnera Výstavního, sportovně kulturního a kongresové centra Karlovy Vary.
Jiří Holý
myslíte, že je normální, aby pro pernamenkáře byly přístupné pouze dva turnikety ?
A ještě jedna poznámka, několikrát v reklamní pauze zaznělo....KV aréna.... Přece jen, někdo si zaplatil jiný název.
Odpověď:
Po devíti letech provozu areny došlo v tomto týdnu k upgradu odbavovacího systému, který byl na hraně životnosti. V pátek večer proběhl kompletní test odbavovacího systému, který proběhl naprosto v pořádku. Byl jsem u tohoto testu, při kterém se testovaly všechny vstupenky i permanentky. Vše proběhlo v pořádku a se zainteresovanými stranami jsem se rozešel s konstatováním, že je nový systém ve správném režimu. Bohužel v den zápasu došlo k technickým problémům, které si nedokážeme vysvětlit a výsledkem těchto problémů bylo, že všechny vstupenky a některé permanentky byly posílány na slevový turniket. Technici se snažili provést určité změny, aby alespoň část vstupenek i permic prošla všemi turnikety a ne jen těmi slevovými.
Nás to samozřejmě mrzí, že se toto stalo a snažili jsme se najít co nejlepší řešení, ale bylo to složitý a ne všechny problémy se podařily odstranit. Nejsem IT technik, proto Vám nedokážu popsat co se přihodilo. Každopádně se bude na odstranění problému intenzivně pracovat, aby bylo všechno v pořádku.
Náš klub nemá ve smlouvě s KV Arenou s.r.o., že musí uvádět název titulárního partnera Výstavního, sportovně kulturního a kongresové centra Karlovy Vary.
Jiří Holý
Dusan (Dusa********************* - Cheb)
16.9.2018, 20:52
Dobrý den chci se zeptat jak je to s prvním gólem proti boleslavi. Ve statistikách píšete na vašich
stránkách, že gól dal beránek, ale v komentáři zápasu píšete Vágnera.tipsport taky uvádí beránka
tak nevím co je pravda.
Odpověď:
Dobrý den, v oficiálním zápise o utkání je jako autor branky uveden Lukáš Vágner, nicméně na videozáznamu je vidět nepatrné usměrnění kotouče Ondřejem Beránkem, kterému by tak měla být branka připsána. Vše rozhodne kontrola videozáznamu na svazu. -dk-
stránkách, že gól dal beránek, ale v komentáři zápasu píšete Vágnera.tipsport taky uvádí beránka
tak nevím co je pravda.
Odpověď:
Dobrý den, v oficiálním zápise o utkání je jako autor branky uveden Lukáš Vágner, nicméně na videozáznamu je vidět nepatrné usměrnění kotouče Ondřejem Beránkem, kterému by tak měla být branka připsána. Vše rozhodne kontrola videozáznamu na svazu. -dk-
Vladislav Krátký (vkkv********* - KV)
28.8.2018, 12:00
Dobrý den, najdu někde seznam prodaných míst na permanentky pro sezónu 2018/2019? Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, zde naleznete seznam všech dostupných i obsazených míst. Odkaz můžete najít i v infobaru na našem webu pod názvem "Permanentky 2018/19". -ds-
Odpověď:
Dobrý den, zde naleznete seznam všech dostupných i obsazených míst. Odkaz můžete najít i v infobaru na našem webu pod názvem "Permanentky 2018/19". -ds-
Petra (stou************* - Karlovy Vary)
20.8.2018, 19:17
Dobrý den, jak postupovat při ztrátě permanentky? Díky Petra Š.
Odpověď:
Dobrý den, můžeme vystavit duplikát. Dodejte prosím sektor, řadu a sedadlo, a pokud máte i příjmový doklad. Potom se dostavte do sekretariátu, kde vám bude vystaven duplikát.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, můžeme vystavit duplikát. Dodejte prosím sektor, řadu a sedadlo, a pokud máte i příjmový doklad. Potom se dostavte do sekretariátu, kde vám bude vystaven duplikát.
Jiří Holý
Skalda (Mart******************* - HC Energie)
10.8.2018, 18:33
Dobrý den,chci se zeptat proč během přípravnejch zápasů nefunguje kostka,tedy hlavně obrazovky.Docela je to škoda,včera jsem vzal kolegu s práce na hokej,byl poprvé v životě na stadionu na hokeji a tohle bylo trochu zklamání jak pro mne tak i pro něj.Jinak jsem byl rád za výhru a není nic lepšího než porazit Plzeň.
Odpověď:
Dobrý den, na přípravná utkání kostku nepoužíváme. Otestujeme ji jen na jeden zápas, většinou poslední domácí přípravný, kdy se zkouší všechny systémy.
I my jsme byli rádi za výhru.
Jiří Holý
Odpověď:
Dobrý den, na přípravná utkání kostku nepoužíváme. Otestujeme ji jen na jeden zápas, většinou poslední domácí přípravný, kdy se zkouší všechny systémy.
I my jsme byli rádi za výhru.
Jiří Holý
Tomáš (tomr**************** - Cheb/HC Energie Karlovy Vary)
9.8.2018, 11:05
Chtěl bych se zeptat jestli na stadión si můžu vzít chipsy nebo něco podobného?
Předem díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, dle návštěvního řádu to bohužel možné není. Děkujeme za pochopení. -ms-
Předem díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, dle návštěvního řádu to bohužel možné není. Děkujeme za pochopení. -ms-
rád bych se zeptal, zda-li budou uvolněny do ticketportalu vstupenky pro hostující fanoušky do sektoru 113 na zápas 12.10. 2018 proti Vítkovicím. Případně bych se chtěl zeptat, jestli mi bude umožněn vstup do sektoru 113, když si koupím lístek do nějakého z okolních sektorů stejné cenové relace, jelikož sektor hostů určitě plný nebude. :-) Předem děkuji za odpověď s přáním hezkého dne Daniel Ožana
Odpověď:
Dobrý den, vstupenky do sektoru 113 byly uvolněny, takže můžete v poklidu nakupovat a nemusíte brát místa z jiných sektorů.
Jiří Holý