
Dresy odhaleny. Doma v černé, venkovní sada tyrkysová
Černá verze navazuje na dosavadní identitu klubu, tyrkysová přináší do vizuální prezentace svěží dech. Symbolizuje lázeňské prameny, život a energii, které jsou pro Karlovy Vary typické. V kombinaci s černou vytváří moderní kontrast, jenž dodává Energii jedinečnost a odlišuje ji od ostatních týmů. Více o tyrkysové jsme napsali v představení klubové identity ZDE.
„Chtěli jsme do designu vnést nový prvek, který klub posune dál. Tyrkysová barva je svěží, dynamická a má jasný odkaz na Karlovy Vary i na to, co dělá naše město jedinečným. Zároveň jsme se inspirovali moderními trendy a designem ze zámořských soutěží, kde jsou podobně výrazné barvy čím dál častější. Věříme, že i díky tomu si nové dresy rychle získají fanoušky,“ uvedl Tomáš Pecháček, marketingový manažer HC Energie Karlovy Vary.
Nové dresy byly navrženy s důrazem na čistotu, kontrast a sjednocení. Obě sady mají jednotně řešené pozice partnerů, takže klubová identita působí konzistentně a přehledně. Klub si velice váží vstřícných kroků partnerů při vizuálním sjednocení všech reklamních prvků na obou zápasových variantách.
Součástí designu jsou i další promyšlené detaily: sladěné tkaničky pod krkem, které doplňují barevné ladění dresu, vlajka hráčovy národnosti na zádech, která se stala oblíbeným prvkem už v minulé sezoně, decentní pruhování ve spodní části dresu a také vzorovaná vsadka na boku, která dodává dresu ještě detailnější identitu.
Tyrkysová přitom není krátkodobým experimentem – stává se plnohodnotnou součástí klubové identity. Fanoušci ji uvidí nejen na venkovních dresech, ale i v další digitální komunikaci a připravovaném merchi. Ten bude oficiálně představen v pondělí 8. září.