Pracovní pozice: Asistent/ka vedení společnosti
V současné chvíli hledáme kandidáta/kandidátku na pozici: ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Náplň práce:
- zajištění denní administrativní práce související s chodem kanceláře
- zpracování a agregace účetních podkladů pro účetní, komunikace s účetní
- vedení archivu dokumentů, skenování a ukládání na Google drive
- budování neformálních vztahů mezi kolegy a vytváření příjemné atmosféry
- adhoc podpora pro vedení společnosti, finanční a sportovní úsek
-pomoc s přípravou tabulek nebo jiných dokumentů, pro ostatní členy týmu
Jak si tě představujeme:
- dokážeš řešit různé administrativní úkoly
- s Google balíčkem si rozumíš a umíš s ním pracovat
- máš okrajovou znalost účetnictví (není podmínkou)
- jsi samostatná/samostatný a svou práci bereš zodpovědně
- nebojíš se diskutovat o nových nápadech, problémech nebo vylepšeních
- máš proaktivní přístup k práci
Co ti můžeme nabídnout:
- budeš mít jistotu že tvoje slovo má váhu, podporujeme totiž dobré nápady a myšlenky
- atraktivní, různorodou práci s možností osobnostního růstu
- finanční ohodnocení dle tvých schopností a zkušeností
- dlouhodobá spolupráce
- firemní notebook, telefon, příspěvek na stravování a penzijní pojištění
- práci v zajímavém prostředí hokejového klubu
Nástup možný IHNED!
Své CV včetně motivačního dopisu a požadavků na finanční ohodnocení posílej na
hr@hokejkv.cz.