Aktuální informace k transparentnímu účtu Fanoušci Energii
Vinou technického problému na straně Komerční banky se však na příslušné webové stránce transparentního účtu ZDE nezobrazují příchozí platby a účet není aktualizován. To však neznamená, že by Váš příspěvek klubu nebyl přijat. Aktuální stav účtu si můžete prohlédnout na přiloženém printscreenu z internetového bankovnictví.
Nepříjemnou situaci řešil v uplynulých dnech s bankou pan Tomáš Sacher, zřizovatel účtu a iniciátor celé akce. I díky jeho aktivitě se bance podařilo příslušný technický problém během středečního dne detekovat a pracuje na jeho odstranění. Všechny platby, které tak na daný účet přijdou do dnešního dne, budou muset pracovníci banky manuálně dohrát (tj. ručně přidat tak, aby se platby zobrazovaly na dané webové stránce), což dle banky potrvá několik pracovních dní dle rychlosti zpracování banky. Veškeré platby, které na účet přijdou po dnešní, tj. středeční půlnoci, by se vždy s jednodenním zpožděním měly na daném účtu zobrazovat již automaticky.
Vedení klubu by se tímto zároveň chtělo všem svým fanouškům, kteří se rozhodli přispět na transparentní účet finanční částkou, omluvit, přestože chyba není na straně klubu.