Chartu Fair play už podepsalo 10 tisíc fanoušků
Celá kampaň odstartovala 1. prosince 2010 a od té doby se její příběh úspěšně rozvíjí. Každý den přibývají další a další jména signatářů, svou komunitu si charta úspěšně vytvořila také na Facebooku. Díky tomuto úspěchu vznikne i velká Charta, na kterou se budou moci všichni fanoušci na vybraných stadionech podepsat a zanechat tak i vzkaz hráčům. Celý projekt je propagován i prostřednictvím rozhodčích, jejichž dresy nesou na zadní části logo Charty fair play.
„Velký zájem fanoušků jasně ukazuje, že téma fair play je živé a velmi důležité. Deset tisíc podpisů pod chartou jednoznačně předčilo naše očekávání. Vzhledem k tomu, že projekt bude pokračovat i během nástavbové části, předpokládám a upřímně doufám, že celkové číslo bude ještě mnohem vyšší,“ říká Hana Kovářová, marketingová ředitelka České pojišťovny a dodává: „Už nyní připravujeme další aktivity na podporu Charty fair play. Pevně věřím, že se mezi fanoušky opět setkají s pozitivní odezvou.“
Největší zájem zatím vzbudil projekt mezi fanoušky brněnské Komety (1 596 fanoušků) a HC Vítkovice Steel (1 153 fanoušků), nejméně podpisů zatím naopak sesbírali na Kladně. Fanoušci se mohou k Chartě fair play připojit přímo na webových stránkách www.fairhokej.cz nebo prostřednictvím promo týmů, které je před zápasy v extraligových městech „zkouší“ z hokejových pravidel.
Česká pojišťovna je tradičním partnerem českého hokeje
Česká pojišťovna je tradičním a dlouholetým partnerem českého hokeje - první spolupráce byla zahájena před více než 10 lety. Jméno největší tuzemské pojišťovny diváci nenajdou jen v názvu Play Off, Česká pojišťovna je také hlavním partnerem extraligy a v minulosti stála po boku i české hokejové reprezentace a byla rovněž hlavním partnerem domácí části turnaje Euro Hockey Tour – ČP Cup.V průběhu těchto let se Česká pojišťovna radovala z medailí našeho národního týmu, ale fandila českému hokeji i v době, kdy se mu nedařilo. Po celá léta šlo o věc důvěry, nikoliv o momentální svezení se na vlně slávy. Podpora ledního hokeje je pro Českou pojišťovnu správnou volbou, i proto, že hokejisté byli a jsou vidět nejen na stadionech, ale i při dalších veřejně prospěšných aktivitách České pojišťovny.