HC Energie Karlovy Vary

Energie navázala spolupráci s NYU v Praze, studenti marketingu budou cílit i na návštěvnost

Uplynulou neděli se během utkání Energie s Pardubicemi v hojné míře KV Arenou linula angličtina. A důvod? Na návštěvu hokejového zápasu se vydali zahraniční studenti NYU Prague.

V rámci svého dlouhodobého projektu se studenti univerzity, se kterou Energie navázala spolupráci, budou zabývat dvěma otázkami - jak dlouhodobě zvýšit návštěvnost domácích utkání a jak zlepšit vnímání organizace.

Studenti NYUP již využili dat z dotazníků, které fanoušci Energie i obyvatelé kraje vyplnili v uplynulých týdnech a měsících. Naposledy pak přímo navštívili domácí zápas Karlových Varů s Pardubicemi tak, aby navnímali atmosféru přímo během utkání.

„Využili jsme možnosti navázat spolupráci s NYU in Prague. Rádi bychom tím klub více propojili i s akademickou sférou a tato spolupráce je prvním krokem. Studenti marketingového oboru této univerzity navíc mohou přinést i nějaký neotřelý nápad, který bychom pak mohli využít v našem marketingu či produkci zápasů,“ řekl k nedávné návštěvě zahraničních studentů jeden z majitelů klubu Daniel Tobolka.

Společně se čtrnácti studenty a studentkami si utkání užila i vedoucí jejich projektu a profesorka marketingu na NYUP Muriel Anton.

„Vydali jsme se do Karlových Varů proto, že máme rádi hokej a tuto sezonu jsme navázali s Energií užší spolupráci. V průběhu roku máme ve třídě několik projektů. Studenti si pak jako jeden z nich vybrali téma zabývající se marketingem klubu a jeho implementací do příští sezony,“ uvedla k projektu žena, která v minulosti zastávala i vysokou pozici v telekomunikacích.

Jak si návštěvu zápasu užili přímo samotní studenti? A jak jim pomohla v rámci jejich projektu? Podívejte se ve video na našem YouTube kanále.